Saker att göra i Malmö! SmåAkut..

Hovkrats

Trådstartare
Kanske skriver lite luddigt men sitter på mobilen

Familjen har planer att dra till Malmö ikväll eftersom den äldsta ska på festival, så antagligen kommer vi vara där ganska sent tex vid sju. Frågan är... Vad finns det att göra då? Vi tänkte ta någonting att äta och sedan gå på bio? Men sen då? Vi ska hämta den äldsta från festivalen ganska sent, vid 1-tiden..

Finns det något som är på gång? Ska man undvika något? Tacksam för svar! :)
 
Sv: Saker att göra i Malmö! SmåAkut..

I vanliga fall hade jag inte rekomenderat att gå på bio i Malmö (eftersom det varit mycket problem med ungdomsgäng som stör föreställningarna och beter sig allmänt respektlöst, läs hotar folk som säger till dem etc. :banghead:). Dock så kanske de har annat för sig än att störa folk på biografer nu när det är så varmt :p

Var i Malmö kommer ni att "landa"? Det finns ju mycket trevliga uteserveringar såhär års. Möllevångstorget och Lilla torg är favoriter för mig.

//Nordthor
 
Sv: Saker att göra i Malmö! SmåAkut..

Aha okej!
Vi vet inte riktigt vad vi landar, men vi vet vart vi ska äta iaf
Tack för tipsen!
 
Sv: Saker att göra i Malmö! SmåAkut..

Ta ett kvällsdopp eller promenad på stranden kanske? Ska ha varit 23 grader i vattnet vid Ribersborgsstranden idag kl 16 enligt CityJour. Brukar inte vara särskilt mycket folk vid stranden lite senare på kvällen :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 917
Senast: gulakatten
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 184
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 343
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 602
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp