varför bara fundera över killaloe i den funderingen och inte Mirtai? det borde väl gälla båda?Vad menar du med att Killaloe inte svarat på hur hon hittat sina misstankar? Har någon bett henne utveckla något?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
varför bara fundera över killaloe i den funderingen och inte Mirtai? det borde väl gälla båda?Vad menar du med att Killaloe inte svarat på hur hon hittat sina misstankar? Har någon bett henne utveckla något?
varför bara tagga killaloe i den funderingen och inte Mirtai? det borde väl gälla båda?
Vad menar du med att Killaloe inte svarat på hur hon hittat sina misstankar? Har någon bett henne utveckla något?
Frågan är varför de inte tar upp @Madalitso isf, för det var väl hon som började resonemanget?
Jag hänger inte med så bra som jag skulle vilja och det är oroväckande att leken nått 11 sidor redan före DL1...
LenaH röstar på Ferrari för att hon tycker det är skumt att rösta tidigt för att man är ny - jag tänker som så att antingen röstar man helt enkelt när man har tid eller så har man följt lekarna slaviskt och vet att det är väldigt liten risk att lynchas DL1 när man är ny eller så har man ingen aning och förstår inte hur täta lynchningarna kan bli men inget av det tycker jag gör en nykomling skum.
Ja, Q ifrågasatte men fick inget svar vad jag kan läsa mig till.
Jaaa va på påskmiddag med killem jag träffas familj. Så ville vara säker på jag hann rösta. Va inte helt säkert jag skulle hinna@Loons har ju inte varit inne sedan rösten, så hon hade kanske inte möjlighet att rösta senare...
Fast hon har ju svarat Q? Sist i sitt röstinlägg? Därefter kan jag inte se att Q ifrågasatt mer, eller har jag missat nåt?
jag orkar inte läsa tillbaka - på vem går din radar igång menar du?Tycker ändå inte det är tillräckligt tydligt, min ulvradar går igång.