Sagan om ringen – Gollums revansch?

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag reagerar på att Q börjar resonera om vilka onda som kan vara bra att "spara". I min värld är det bästa att ta död på dem allesammans!

Mirtai röstar på Q
Jag håller faktiskt med om detta - det blir liksom lite märkligt att fokusera på vilka onda som bör röstas ut såhär i början när alla ändå bör åka ut - så sorry @quarter4ever men jag kan också göra den tolkningen av dina inlägg även om du inte har skrivit det rakt ut ;) Jag förstår att det kan vara bra att resonera om osv men ja, såhär i början är det ju lite vilket som ändå tänker jag för det har ju ingen betydelse förrän senare om vi ställa inför valet att välja mellan olika onda där det ena valet ev är bättre än det andra?

Cork-ar som sitter på vinflaskor kan också passa in.

Cork-ad tycker jag inte passar in på @cirkus alls. Taskig du är Q :mad:
alltså jag menade ju att jag fattade om cirkus vart förnärmad av att bli kallad korkad - ok? :)
Sedan det snuskiga blir ju mer uppenbart om man som jag hör extremt illa- testa att säga cork utan att höra exakt vad som sägs så :p:o

Försökte ta mig igenom leken, men min hjärna tänker på tallrikar, böcker och soppåsar:crazy::crazy::crazy:. Men så hittade jag något synnerligen misstänkt:up::

Alltså, man måste ju bara vara rå-ond, orch-ond om man jobbar på långfredagen!:idea:

Myrten röstar på LenaH

Sorry, gals!

Synnerligen misstänkt? Är inte det att ta i när man röstar med en OT-röst och dessutom ursäktar sig - det är alltid lite knepigt tycker jag även om huvudet är fyllt av annat IRL-stuff

Jag håller faktiskt med om detta - det blir liksom lite märkligt att fokusera på vilka onda som bör röstas ut såhär i början när alla ändå bör åka ut - så sorry @quarter4ever men jag kan också göra den tolkningen av dina inlägg även om du inte har skrivit det rakt ut ;) Jag förstår att det kan vara bra att resonera om osv men ja, såhär i början är det ju lite vilket som ändå tänker jag för det har ju ingen betydelse förrän senare om vi ställa inför valet att välja mellan olika onda där det ena valet ev är bättre än det andra?
tänk lite mer som jag skrev innan - The bigger picture jag vill gärna veta från start vart det kan bära hän sas
Men det är helt ok att rösta på mig om det är det mest misstänkta du hittar - det är DL1

det blir liksom lite märkligt att fokusera på vilka onda som bör röstas ut såhär i början när alla ändå bör åka ut
och jag har FORTFARANDE inte fokuserat på just det- alla onda måste ju ut om goda ska kunna avsluta leken- det har jag väl skrivit 100 ggr snart? (sliter mitt hår i förtvivlan)
Och samtidigt är det ju otvetydligt så att att orcherna måste ut för att onda inte ska kunna avsluta leken (obs skriver INTE vinna- för det beror fortfarande på vilken sida som har ringen :banghead:) ok?

Jag reagerar på två saker som Killa skriver - stryka LenaH lite medhårs utan att "konfrontera" Myrten (inlägg #177) sen hålla med Mirtai och vända lite sig mot Q (inlägg #183). Det gör att

cirkus röstar på Killaloe
pga jag tycker hennes inlägg var lite märkliga

och jag har FORTFARANDE inte fokuserat på just det- alla onda måste ju ut om goda ska kunna avsluta leken- det har jag väl skrivit 100 ggr snart? (sliter mitt hår i förtvivlan)
Alltså inte fokuserat som bara pratat om det men ändå fört ett återkommande resonemang om det :)

Men det är helt ok att rösta på mig om det är det mest misstänkta du hittar - det är DL1
Jag gillar dock att rösta på någon när jag har deras tillåtelse ;)

Så på grund av diskussionen om onda som jag tycker gör det hela mer komplicerat än det behöver vara och som jag tycker är onödigt avancerad dag ett så Killaloe röster på quarter4ever

Sammanfattningsvis

@Idahoe är galen och njuter av snön. @Niyama är också galen som tycker vintern tar Slut 1/5.

@Habina är ensam och förvirrad. Innebär det att hon inte är en orch (eller tvilling?). För då hade hon enbart varit förvirrad.

@Paddington tänker på snusk och dricker vin.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen... 76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
48 385
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka