spännande - öh vad hände hemma egentligen?!det var mer om vad som hände här hemma när jag läste än vad som egentligen stod i tråden.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
spännande - öh vad hände hemma egentligen?!det var mer om vad som hände här hemma när jag läste än vad som egentligen stod i tråden.....
Jag såg med det snuskiga förstbara hur min hjärna funkar just nu
sedan kom jag att tänka på cork-ad![]()
Jag håller faktiskt med om detta - det blir liksom lite märkligt att fokusera på vilka onda som bör röstas ut såhär i början när alla ändå bör åka ut - så sorry @quarter4ever men jag kan också göra den tolkningen av dina inlägg även om du inte har skrivit det rakt utjag reagerar på att Q börjar resonera om vilka onda som kan vara bra att "spara". I min värld är det bästa att ta död på dem allesammans!
Så Mirtai röstar på Q
Sauron?Det är väl min arbetsgivare som är råond?![]()
Det är väl min arbetsgivare som är råond?![]()
alltså jag menade ju att jag fattade om cirkus vart förnärmad av att bli kallad korkad - ok?Cork-ar som sitter på vinflaskor kan också passa in.
Cork-ad tycker jag inte passar in på @cirkus alls. Taskig du är Q![]()
IRL är det definitivt så!Sauron?![]()
vill du verkligen att jag ska skriva ut det??spännande - öh vad hände hemma egentligen?!![]()
JCS kan aldrig bli fel!Det är fel film och fel saga
.
Försökte ta mig igenom leken, men min hjärna tänker på tallrikar, böcker och soppåsar. Men så hittade jag något synnerligen misstänkt
:
Alltså, man måste ju bara vara rå-ond, orch-ond om man jobbar på långfredagen!
Myrten röstar på LenaH
Sorry, gals!
tänk lite mer som jag skrev innan - The bigger picture jag vill gärna veta från start vart det kan bära hän sasJag håller faktiskt med om detta - det blir liksom lite märkligt att fokusera på vilka onda som bör röstas ut såhär i början när alla ändå bör åka ut - så sorry @quarter4ever men jag kan också göra den tolkningen av dina inlägg även om du inte har skrivit det rakt utJag förstår att det kan vara bra att resonera om osv men ja, såhär i början är det ju lite vilket som ändå tänker jag för det har ju ingen betydelse förrän senare om vi ställa inför valet att välja mellan olika onda där det ena valet ev är bättre än det andra?
och jag har FORTFARANDE inte fokuserat på just det- alla onda måste ju ut om goda ska kunna avsluta leken- det har jag väl skrivit 100 ggr snart? (sliter mitt hår i förtvivlan)det blir liksom lite märkligt att fokusera på vilka onda som bör röstas ut såhär i början när alla ändå bör åka ut
hostar jag medvill du verkligen att jag ska skriva ut det??
Well - det här är egentligen en @paow kommentar............
Jag satte baronen i halsen..........
(och för er som inte vet referensen så är Barone Ricasoli mitt "husvin" a.k.a dunderhoning")
vill du verkligen att jag ska skriva ut det??
Well - det här är egentligen en @paow kommentar............
Jag satte baronen i halsen..........
(och för er som inte vet referensen så är Barone Ricasoli mitt "husvin" a.k.a dunderhoning")
Alltså inte fokuserat som bara pratat om det men ändå fört ett återkommande resonemang om detoch jag har FORTFARANDE inte fokuserat på just det- alla onda måste ju ut om goda ska kunna avsluta leken- det har jag väl skrivit 100 ggr snart? (sliter mitt hår i förtvivlan)
Jag gillar dock att rösta på någon när jag har deras tillåtelseMen det är helt ok att rösta på mig om det är det mest misstänkta du hittar - det är DL1
Tog pinsamt lång tid innan jag fattade vad som var snuskigt med att sätta vinet i halsen...![]()
den satt långt inneTog pinsamt lång tid innan jag fattade vad som var snuskigt med att sätta vinet i halsen...![]()