Sagan om ringen – Gollums revansch?

Status
Stängd för vidare inlägg.
och jag har FORTFARANDE inte fokuserat på just det- alla onda måste ju ut om goda ska kunna avsluta leken- det har jag väl skrivit 100 ggr snart? (sliter mitt hår i förtvivlan)
Och samtidigt är det ju otvetydligt så att att orcherna måste ut för att onda inte ska kunna avsluta leken (obs skriver INTE vinna- för det beror fortfarande på vilken sida som har ringen :banghead:) ok?
JAg tycker också att du fokuserar lite onödigt mycket på vad som kan hända si och så när det är 19 deltagare i leken, allt hinns nog med ändå.

Däremot kan jag inte påstå att det gör dig skum eller att du verkar ond för det.
Å andra sidan verkar ingen direkt skum dag 1. :meh:

@Mirtai röstar på Q för att hon grubblar för mycket på i vilken ordning vi ska lyncha onda.

@quarter4ever gör mig mest förvirrad med alla sina frågor och alternativa scenarion.

@bumpo tänker leka delfin såhär på påsk. Väldigt temabaserad delfin. För man ska väl dricka vin på påsk.

@Loons är ny? Och lägger en röst på bumpo. Ganska vågat för att vara ny. Jag tror jag väntade in i slutet med att rösta.

Dag 1
17.53 bumpo röstar på mistimed
18.23 Snurrfian röstar på Madalitso
(18.34 Loons röster på bumpo (ej fetad))
19.52 Loons röstar på bumpo (nytt försök av Loons som jag antar är godkänt för LL gillade inlägget)
19.59 Madalitso röstar på Snurrfian
20.36 Mirtai röstar på Q
20.39 Myrten röstar på LenaH
20.55 cirkus röstar på Killaloe
20.56 Killaloe röster på quarter4ever

@LenaH tvingas jobba på långfredagen och säger sig att hennes chef är Sauron. Rent tekniskt sett borde det väl göra Lena ond? Hon jobbar för Sauron. Men eftersom jag tycker synd om Lena som tvingas jobba så kommer jag inte rösta med en sån motivering.

@cirkus aka corkus blir lite förolämpad när jag av misstag kallar henne corkus. Men i överlag så har det hon skrivit känts vettigt.

@Hedinn har också fått ett nytt smeknamn. Nämligen Hedning.

Jag kan vara väldigt delfinig just nu :o kan ha blivit en äggtoddy eller två också... Tack gode något att jag var förutseende och röstade tidigt. Jag fattar noll atm :rofl:

Madalitso och Q drar igång dagens tankegångar i o m sina inlägg om hur man kan "styra/avsluta leken". Håller väl inte med till hundra procent i diskussionen, men verkar som Q landad i att det är viktigt att få ut onda men man får inte glömma bort vinstvillkoren och det kan jag hålla med om i alla fall.
Cirkus lyckas sammanfatta hela diskussionen som uppstod på runt tre rader - kudos till henne :)

Myrten hinner inte med och har bett om att få hoppa av, lägger en röst på LenaH.
Bumpo och Snurrfian röstar tidigt.
Tycker det inte säger något om deras sidor, en förstadagsröst är lixom en förstadagsröst å jag vet hur jobbigt det är att inte riktigt hinna med men ändå vara tvungen att rösta. (m anledn av Myrtens röst)

Jag vågade inte rösta så tidigt som ny :o

HAha, jag minns faktiskt inte när jag röstade första gången jag spelade, men jag är ganska säker på att det var @cirkus jag röstade på. Och att jag höll fast vid att jag tyckte hon var skum genom hela leken. Hon var god. :p Och alla var lite "jaja, hon är ny, *klappa på huvudet*", sen vann goda för att jag inte skyddat mig själv natt 1 så jag lurade en ond spion till att tro någon annan var ängel... eller nåt sånt. Därefter har det bara gått utför. :angel:

Dag 1
19.52 Loons röstar på bumpo (nytt försök av Loons som jag antar är godkänt för LL gillade inlägget)
20.36 Mirtai röstar på Q

hm jag är den med två röster på sig? jaja jag skriver ju en massa så inte så konstigt kanske - men ingen av de röster jag fått känns med substans sas? eller är jag färgad av att de landat på mig?

I brist på bröd får man rösta med det man har då jag måste lägga barn.

Ferrari röstar på Niyama
Eftersom hon gillar snö och kyla så mycket att hon vill ha vinter ända till sommaren. Det känns väldigt ondskefullt att tycka så då onda figurer ofta ses i dåligt klimat med typ snö och berg och ingen sol.

Dag 1
20.36 Mirtai röstar på Q
21:08 Ferrari röstar på Niyama

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen... 76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
48 385
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka