Sagan om ringen – Gollums revansch?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hänger inte med så bra som jag skulle vilja och det är oroväckande att leken nått 11 sidor redan före DL1... :crazy:

LenaH röstar på Ferrari för att hon tycker det är skumt att rösta tidigt för att man är ny - jag tänker som så att antingen röstar man helt enkelt när man har tid eller så har man följt lekarna slaviskt och vet att det är väldigt liten risk att lynchas DL1 när man är ny eller så har man ingen aning och förstår inte hur täta lynchningarna kan bli men inget av det tycker jag gör en nykomling skum.

Dag 1

17.53 bumpo röstar på mistimed
18.23 Snurrfian röstar på Madalitso
(18.34 Loons röster på bumpo (ej fetad))
19.52 Loons röstar på bumpo (nytt försök av Loons som jag antar är godkänt för LL gillade inlägget)
19.59 Madalitso röstar på Snurrfian
20.36 Mirtai röstar på Q
20.39 Myrten röstar på LenaH
20.55 cirkus röstar på Killaloe
20.56 Killaloe röster på quarter4ever
21:08 Ferrari röstar på Niyama
21.14 LenaH röstar på Ferrari

Jag har bestämt mig för att hålla mitt löfte jag gav i anmälningstråden (eftersom jag inte hittat något annat som står ut så mycket å får mig att rösta på någon annan) och eftersom det nu är TVÅ onda utanför lyan så har ju @Snurrfian dubbla chanser att vara ond utanför lyan å utifrån de oddsens så måste hon ju vara det.

Paddington röstar på Snurrfian

Jag har inte utvecklat något för jag försöker natta överpigg treåring som sov 1 timma på em. Vi skulle ju bara mysa lite, och nästa gång jag öppnade ögonen hade det gått en timma :banghead:

Jag menar inte fokuserat på som i skrivit rakt ut, utan mer hur du resonerar. Nazgulen är ju svart ängel och känns viktig att få ut även om den inte är orch

Jag hänger inte med så bra som jag skulle vilja och det är oroväckande att leken nått 11 sidor redan före DL1... :crazy:

LenaH röstar på Ferrari för att hon tycker det är skumt att rösta tidigt för att man är ny - jag tänker som så att antingen röstar man helt enkelt när man har tid eller så har man följt lekarna slaviskt och vet att det är väldigt liten risk att lynchas DL1 när man är ny eller så har man ingen aning och förstår inte hur täta lynchningarna kan bli men inget av det tycker jag gör en nykomling skum.

Jag sa aldrig att det gjorde henne skum
Jag sa att det var modigt för jag själv som ny väntade länge med att rösta.

Edit: jag skrev visst att det var vågat. Fortfarande inget om att det var skumt.

Dag 1

19.52 Loons röstar på bumpo
20.36 Mirtai röstar på Q
21:18 Paddington röstar på Snurrfian

mistimed I
Snurrfian II
Madalitso I
Bumpo I
Q II
LenaH I
Kill I
Niyama I
Ferrari I

Niyama röstar på Myrten

för att majoriteten av rösterna som lagts har dåliga motiveringar, att plocka nån av dessa och rösta på känns ändå inte så pricksäkert sas. Jag har noll koll, och då känns det som att jag lika gärna kan rösta på en som ändå vill hoppa av. Jag vet att hon antagligen ersätts (om hon inte lynchas såklart), men jag har ändå precis lika dålig koll på vilken roll Myrten kan ha som jag har på alla andra.

Har sett mirtai förklara sig, vilket jag ändå kan köpa iom dl1. Men killaloe som mest verkar haka på, hon är kvar på min misstankelista och därför röstar jag på henne.

Habina röstar på killaloe då jag upplever att hon försöker sprida misstankar om Q, när Q bara gör som hon alltid gör, dvs tänker fjorton varv extra utifall att. ;) Säger dock inget om vilken sida Q är på.

Dag 1

19.52 Loons röstar på bumpo
20.36 Mirtai röstar på Q
21:18 Paddington röstar på Snurrfian
Niyama röstar på Myrten
Habina röstar på killaloe

mistimed I
Snurrfian II
Madalitso I
Bumpo I
Q II
LenaH I
Kill II
Niyama I
Ferrari I

Myrten I

Med såhär många deltagare borde väl någon göra något skumt :cautious:

Men har svårt att ta in texten riktigt när jag läser på telefonen, blir att jag mest skummar igenom :o. Och sedan minns jag inte vem som skrev vad...

Men jag minns i alla fall att Idahoe var den första som sa att hon var glad över vinterväder. Tänker att det skulle kunna vara en ond utanför lyan som vill vinka att hon är ond. Vinter och kyla såhär års känns definitivt ondskefullt!

Gabby_Ossi röstar på Idahoe

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen... 76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
48 518
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka