svar till mig eller?
I största allmänhet till de som undrade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
svar till mig eller?
Dag 1
17.53 bumpo röstar på mistimed
18.23 Snurrfian röstar på Madalitso
(18.34 Loons röster på bumpo (ej fetad))
19.52 Loons röstar på bumpo
19.59 Madalitso röstar på Snurrfian
20.36 Mirtai röstar på Q
20.39 Myrten röstar på LenaH
20.55 cirkus röstar på Killaloe
20.56 Killaloe röster på quarter4ever
(21.08 Ferrari röstar på Niyama)
21.14 LenaH röstar på Ferrari
21.18 Paddington röstar på Snurrfian
21.20 Niyama röstar på Myrten
21.20 Habina röstar på killaloe
21.22 Gabby_Ossi röstar på Idahoe
21.23 Hedinn röstar på Ferrari
(21.24 Sofie (Ferrari) ändrar röst till LenaH)
21.25 Mistimed röstar på Habina
21.27 Idahoe röstar på Ferrari
21.29 Q röstar på killaloe
21.30 Ferrari ändrar röst till Q4
Har jag missat en? @bollen__ har inte röstat va?
ja förutom att bollen__ missade att röstaDag 1
17.53 bumpo röstar på mistimed
18.23 Snurrfian röstar på Madalitso
(18.34 Loons röster på bumpo (ej fetad))
19.52 Loons röstar på bumpo
19.59 Madalitso röstar på Snurrfian
20.36 Mirtai röstar på Q
20.39 Myrten röstar på LenaH
20.55 cirkus röstar på Killaloe
20.56 Killaloe röster på quarter4ever
21:08 Ferrari röstar på Niyama
21.14 LenaH röstar på Ferrari
21:18 Paddington röstar på Snurrfian
Niyama röstar på Myrten
Habina röstar på killaloe
Gabby_Ossi röstar på Idahoe
Hedinn röstar på Ferrari
Idahoe röstar på Ferrari
Mistimed röstar på Habina
FERRARI ändrar röst till LenaH
Q röstar på killaloe
Ferrari ändrar röst till Q4
mistimed I
Snurrfian II
Madalitso I
Bumpo I
Q III
LenaH I
Kill III
Niyama
Ferrari III
Myrten I
Ida I
Habina I
Stämmer detta?
JAvisst var det halmstrå, jag är tvärtrött och la en enkel röst på någon jag inte trodde skulle få fler röster.Sofie ändrar röst till LenaH
För att hon inte läser vad jag skrivit utan säger att jag skumförklarade Loons för att hon röstade tidigt när så inte var fallet. Även om hon jobbar så var det två meningar att läsa och jag skrev även om andra i samma veva utan att direkt skumförklara någon. Känns lite som att Lena griper efter halmstrån genom att rösta med en motivering som inte stämmer.
ja förutom att bollen__ missade att rösta
och i övrigt så ser jag ut så häri väntan på resultatet
JAvisst var det halmstrå, jag är tvärtrött och la en enkel röst på någon jag inte trodde skulle få fler röster.
Sen ringde min mamma och resten är historia.
vi får se vilket resultatet blir och bita på naglarna fram tills dessDå är vi två...
Ja jag ser det nu men jag har inte hunnit kolla varför än?Röster det fick jag. Så nu är det nervös väntan....
Tycker du alltså att
besvarar frågan HUR de hittat misstankarna?
och jag har FORTFARANDE inte fokuserat på just det- alla onda måste ju ut om goda ska kunna avsluta leken- det har jag väl skrivit 100 ggr snart? (sliter mitt hår i förtvivlan)
Och samtidigt är det ju otvetydligt så att att orcherna måste ut för att onda inte ska kunna avsluta leken (obs skriver INTE vinna- för det beror fortfarande på vilken sida som har ringen) ok?
yippie kay yeah!!! motherfucker! ( för att citera Bruce WillisGrishnakk får upp ett spår, en otäck mördarmänniska med vass tand, han smyger sig på bakifrån och ska precis skära halsen av honom när en pil kommer farande.
Det var min fete orch idag säger en alvröst, när orchen faller ner med en pil i höger öga.
Bara 5 grymtar dvärgen, du har allt legat på latsidan, jag behäöver slipa yxan, min 7e hade en stålkrage, det blev ett fult hack.
Killaloe var orch
Grishnakk får upp ett spår, en otäck mördarmänniska med vass tand, han smyger sig på bakifrån och ska precis skära halsen av honom när en pil kommer farande.
Det var min fete orch idag säger en alvröst, när orchen faller ner med en pil i höger öga.
Bara 5 grymtar dvärgen, du har allt legat på latsidan, jag behäöver slipa yxan, min 7e hade en stålkrage, det blev ett fult hack.
Killaloe var orch
Men det var ju inte ett svar på HUR hon hittat några misstankar, det var ett svar på
Ingen har vad jag sett frågat Killa om hur hon hittat misstankarna alls?
Killa kan vara ond för all del, jag har inte den blekaste om hennes roll, jag reagerar på att du uttryckligen skrev att hon inte svarat, vilket hon hade gjort.
Ja en vanlig ulv.Är det en vanlig ulv?
Nej en extra fet tolkar jag det som!Är det en vanlig ulv?