Sagan om ringen – Gollums revansch?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker att Ferrari fokuserar mycket på OT, även de som skrivit mer innehållsrika inlägg så är det ändå det mer OT-baserade som hon tar upp i sina sammanställningar och det känns som att det är mycket inlägg utan egentligt innehåll.

Hedinn röstar på Ferrari

I brist på bröd får man rösta med det man har då jag måste lägga barn.

Ferrari röstar på Niyama
Eftersom hon gillar snö och kyla så mycket att hon vill ha vinter ända till sommaren. Det känns väldigt ondskefullt att tycka så då onda figurer ofta ses i dåligt klimat med typ snö och berg och ingen sol.

Det är vintersäsong fram till 1 maj, liftarna har öppet till dess. Inte jag som bestämt det :p Soligt är det också!

Dag 1

17.53 bumpo röstar på mistimed
18.23 Snurrfian röstar på Madalitso
(18.34 Loons röster på bumpo (ej fetad))
19.52 Loons röstar på bumpo
19.59 Madalitso röstar på Snurrfian
20.36 Mirtai röstar på Q
20.39 Myrten röstar på LenaH
20.55 cirkus röstar på Killaloe
20.56 Killaloe röster på quarter4ever
21:08 Ferrari röstar på Niyama
21.14 LenaH röstar på Ferrari
21:18 Paddington röstar på Snurrfian
Niyama röstar på Myrten
Habina röstar på killaloe
Gabby_Ossi röstar på Idahoe

mistimed I
Snurrfian II
Madalitso I
Bumpo I
Q II
LenaH I
Kill II
Niyama I
Ferrari I

Myrten I
Ida I

Sofie ändrar röst till LenaH
För att hon inte läser vad jag skrivit utan säger att jag skumförklarade Loons för att hon röstade tidigt när så inte var fallet. Även om hon jobbar så var det två meningar att läsa och jag skrev även om andra i samma veva utan att direkt skumförklara någon. Känns lite som att Lena griper efter halmstrån genom att rösta med en motivering som inte stämmer.

Jag har inte utvecklat något för jag försöker natta överpigg treåring som sov 1 timma på em. Vi skulle ju bara mysa lite, och nästa gång jag öppnade ögonen hade det gått en timma :banghead:

Jag menar inte fokuserat på som i skrivit rakt ut, utan mer hur du resonerar. Nazgulen är ju svart ängel och känns viktig att få ut även om den inte är orch
svar till mig eller?

För att hon inte läser vad jag skrivit utan säger att jag skumförklarade Loons för att hon röstade tidigt när så inte var fallet. Även om hon jobbar så var det två meningar att läsa och jag skrev även om andra i samma veva utan att direkt skumförklara någon. Känns lite som att Lena griper efter halmstrån genom att rösta med en motivering som inte stämmer.
Underkänd :p

Tycker ändå inte det är tillräckligt tydligt, min ulvradar går igång.

...och min går igång på dig nu. :p Det känns lite luddigt när du först säger att hon inte har förklarat sig, fast hon har det, och sen säger att dewt inte var tydligt nog när jag påpekar det.

Mistimed röstar på Habina

För jag tror detta citerade inlägg är en möjlig efterkonstruktion.

Sofie?

FERRARI ändrar röst till LenaH

Snabbt inhopp under fikat. Har inte hunnit läsa sista sidan typ.
Tycker inte någon är vansinnigt misstänkt egentligen, som det ju ofta är inför första dl... :meh:

Idahoe röstar på Ferrari

Hon röstar på Niyama för att hon gillar vinter. Jag har svårt att se att det vore snö i Mordor där det är en aktiv vulkan och beskrivs som stenöken med massa rök osv så jag tror Ferrari försöker lägga villospår. Snö är dessutom vitt, är inte det god färg?
:p

jag känner mig i ett utsatt läge och av de som lagt sin röst på mig så är det killaoe som känns mest bekväm med att följa rösten som mirtai la på mig- vadå att jag gav tillåtelse?

nä det osar för mig
Q röstar på killaloe

...och min går igång på dig nu. :p Det känns lite luddigt när du först säger att hon inte har förklarat sig, fast hon har det, och sen säger att dewt inte var tydligt nog när jag påpekar det.

Mistimed röstar på Habina

För jag tror detta citerade inlägg är en möjlig efterkonstruktion.

Nä, det är ingen efterkonstruktion, jag läste det inlägget men tyckte inte att det var tillräckligt. :)

Ferrari ändrar röst till Q4
För att försöka rädda mig själv och hon är den som är mest skum av de med två röster. Hon har försökt göra oss alla förvirrade med alla möjliga scenarion ;)

Nä, det är ingen efterkonstruktion, jag läste det inlägget men tyckte inte att det var tillräckligt. :)

Fast att då skriva

"Nu blir jag misstänksam mot både @Mirtai och @Killaloe som verkar sprida misstankar mot Q utan att svara på hur de hittat dessa misstankar."

Är väl rätt missvisande om hon har svarat men du inte tyckte det var tillräckligt? :p

Dag 1
17.53 bumpo röstar på mistimed
18.23 Snurrfian röstar på Madalitso
(18.34 Loons röster på bumpo (ej fetad))
19.52 Loons röstar på bumpo
19.59 Madalitso röstar på Snurrfian
20.36 Mirtai röstar på Q
20.39 Myrten röstar på LenaH
20.55 cirkus röstar på Killaloe
20.56 Killaloe röster på quarter4ever
(21.08 Ferrari röstar på Niyama)
21.14 LenaH röstar på Ferrari
21.18 Paddington röstar på Snurrfian
21.20 Niyama röstar på Myrten
21.20 Habina röstar på killaloe
21.22 Gabby_Ossi röstar på Idahoe
21.23 Hedinn röstar på Ferrari
(21.24 Sofie (Ferrari) ändrar röst till LenaH)
21.25 Mistimed röstar på Habina
21.27 Idahoe röstar på Ferrari
21.29 Q röstar på killaloe
21.30 Ferrari ändrar röst till Q4

Har jag missat en? @bollen__ har inte röstat va?

Senast ändrad:
Fast att då skriva

"Nu blir jag misstänksam mot både @Mirtai och @Killaloe som verkar sprida misstankar mot Q utan att svara på hur de hittat dessa misstankar."

Är väl rätt missvisande om hon har svarat men du inte tyckte det var tillräckligt? :p

Tycker du alltså att

Alltså inte fokuserat som bara pratat om det men ändå fört ett återkommande resonemang om det :)

besvarar frågan HUR de hittat misstankarna?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen... 76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
48 518
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka