Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I brist på bröd får man rösta med det man har då jag måste lägga barn.
Ferrari röstar på Niyama
Eftersom hon gillar snö och kyla så mycket att hon vill ha vinter ända till sommaren. Det känns väldigt ondskefullt att tycka så då onda figurer ofta ses i dåligt klimat med typ snö och berg och ingen sol.
svar till mig eller?Jag har inte utvecklat något för jag försöker natta överpigg treåring som sov 1 timma på em. Vi skulle ju bara mysa lite, och nästa gång jag öppnade ögonen hade det gått en timma
Jag menar inte fokuserat på som i skrivit rakt ut, utan mer hur du resonerar. Nazgulen är ju svart ängel och känns viktig att få ut även om den inte är orch
UnderkändSofie ändrar röst till LenaH
För att hon inte läser vad jag skrivit utan säger att jag skumförklarade Loons för att hon röstade tidigt när så inte var fallet. Även om hon jobbar så var det två meningar att läsa och jag skrev även om andra i samma veva utan att direkt skumförklara någon. Känns lite som att Lena griper efter halmstrån genom att rösta med en motivering som inte stämmer.
Tycker ändå inte det är tillräckligt tydligt, min ulvradar går igång.
Sofie?Sofie ändrar röst till LenaH
För att hon inte läser vad jag skrivit utan säger att jag skumförklarade Loons för att hon röstade tidigt när så inte var fallet. Även om hon jobbar så var det två meningar att läsa och jag skrev även om andra i samma veva utan att direkt skumförklara någon. Känns lite som att Lena griper efter halmstrån genom att rösta med en motivering som inte stämmer.
tror det ska stå soffa?Sofie?
uppdatera inlägget med ditt alias för att rösten ska räknas....Oj. Mitt i läggningen. Det är mitt riktiga namn![]()
jag orkar inte läsa tillbaka - på vem går din radar igång menar du?
...och min går igång på dig nu.Det känns lite luddigt när du först säger att hon inte har förklarat sig, fast hon har det, och sen säger att dewt inte var tydligt nog när jag påpekar det.
Mistimed röstar på Habina
För jag tror detta citerade inlägg är en möjlig efterkonstruktion.
tackKillaloe, så jag röstade på henne.![]()
Nä, det är ingen efterkonstruktion, jag läste det inlägget men tyckte inte att det var tillräckligt.![]()
Alltså inte fokuserat som bara pratat om det men ändå fört ett återkommande resonemang om det![]()