Sv: Sadlar.

Kieffer AT 1 är en jättebra hoppsadel , vilka stora stöd , den har jag på unghästen som har en tendens att bocka .
Albion kontroll är också en bra o mjuk hoppsadel
Albion legend dressyrsadel sitter man som en kung.

Svart, JAA! :D
Blev verkligen intresserad av den :d
Jo, mockan (?) borde ju göra så man kan bemästra de flesta lufthopp ;)

Instämmer med flugskits svar. Dels ang färgerna, ja den finns i svart också, men även det att man sitter jättebra i den - perfekt för busiga pållar eller som min - valpig unghäst som emellanåt tar helikoptersprång över hinder... :crazy:

Daiko_TibroKM_4.jpg

butet :love:, of course ;)

Köpte precis en ny, har inga bilder på den nya...
Men jag har flatseaten.

Haha, så bra :D
Snygga små hopp den där lille kan få till.. ;)

Hahaha vi borde få reklampengar av Bates :D

Japp!! :p
Det enda negativa jag har att säga är att jag inte tycker luftstoppningen funkar särskilt bra. Min fick ju tryckskador av den. Men det är väl bättre om den verkligen passar och så kan man ju byta ut mot ull om man vill. :idea:

måste bara lägga till en grej til bates-grejen.
har en wintec :love: hopp, äldre nya modellen utan "mocka" i sits o vulster. den är perfekt. (har även dressyrmodellen) samt passade vår plånbok lite bättre ;) wintec o bates är exakt samma sadlar, enda skillnaden är mmaterialet. Wintecs är syntet, Equileather, känns som läder att rida i, tycker jag. dock har jag inga problem med att någon syntetsadel känns halkig, som jag vet många pratar om. dock känner jag ingen skillnad mellan helskodda o oskodda ridbyxor heller, så xD men mitt tips är att iaf provsitta en wintec ;)

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 534
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 181
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 019
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar