Diabolical_Kitten
Trådstartare
Sv: Sadellistan 2.0
Det bästa är en flexicurve eller stålgalge, för då får du med alla kurvor på hästen.
Det bästa är en flexicurve eller stålgalge, för då får du med alla kurvor på hästen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska svara lite snabbt innan besöket kommer:
princevillen var jag väl inte superintrsserad av,
det var mest det att hon ville byta rakt av och jag tänkte att den kanske kan passa ett tag till jag hittar en annan.
Hästen AVSKYDDE Tekna + mankgele! hon var spänd, slängde upp huvudet, sänkte ruggen och var inte alls sig själv. Svarte fick jag när vi kom hem, en stor knöl på högersidan och flera små på vänstersdan, och ganska öm vid tryck. Hade åkt fram nån eller ett par cm.
2 dagar innan hade jag provat utan gelen, och då gick hon fint och var mjuk och fin i ryggen efteråt. sadeln låg helt still. mankfriheten var inga problem, 3 fingrar oupsuttet och 2 när vi hade ridit klart. ser att bilden ser lite missvisande ut.
Där jag lånade sadeln (aukt utprovare) sa hon att den är ganska rak..
jag åkte eg dit för att låna hem en kieffer master, men den var utlånad då så jag chansade på denna ist.
Det svåra med hästen är att hon är tom nedanför/bakom manken, har hålor. Så kommer jag verkligen hitta nån sadel som ligger an där? För gör det det nu kommer den ju trycka och hindra att det kommer muskler, väl?
Ang takformigheten var det inget som jag reagerade på faktiskt, men jag ska kolla extra noga när jag går ut sen.