Sv: Sadel

Empress skrev:
Köpte en ny Albion SLK förra året... helnöjd.. :d

Åhhh, vill ha! Men jag kan inte riktigt motivera ett sadelköp som är dyrare än hästen...eller ja iaf nästan :crazy:

Jag har en jeremy rudge... tror jag den heter.... väldigt skön sadel e de iaf... men en jaguar iade inte vart helt fel..=)

På mina stora C o Dponnyer som är spikraka har jag wellington 17" (femma!) o på mina två små cponnyer har jag två gamla 16" sadlar av okänt märke.

caroline_lu skrev:
Jag hade en hubertus-flexline? tror dom hette så. Men den följde med lillponnyn då jag sålde honom. Nu vill jag ha tips på bra dressyrsadlar med DJUPA mjuka säten och bra stöd för skänklarna! Jag har nämligen inte hittat någon än

Globus Clic:love: love it!

Liknande trådar

Dressyr Då hade vi fyllt våra 100 sidor i 17, så dags för nummer 18! Superpepp på träningsdag 2 idag🤩
12 13 14
Svar
279
· Visningar
19 673
Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
252
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
297
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka