Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en Klimke Miller 16" eller 17", lika skön att sitta i som en fåtölj!! Mkt härligt stoppad .
Sen har jag alldels nyligen skaffat mig en Stübben Juventus, jättebra att sitta i!! Särskilt byggd för junior/YR. Vi har haft problem med att hitta sadel som passar både mig o hästen, då jag är liten och hästen inte och en hel del annat...
Köpte en Kieffer Master 17" i somras, men den var för stor för mig - kasade mest rundor . Såld nu.
Har en Kieffer, men vill ha en Anky eller en Albino Min tränare har en Anky och min kompis har en Albino, har bara provat Anky:n men Albino verkar jätte bra och skön, nån som vet?
Jag rider i en Griffin syntetsadel. Jätteskön att rida i och man glider inte omkring!
Sedan har vi en brun Zaldi sadel också, men jag föredrar Griffinsadeln till min häst!
Jag har en Globus Clic 17/36(!) som är superskön! Också den enda jag hittat som är tillräckligt vid och flack för min häst...om man räknar bort en Albion för 23000....
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.