Sv: Sadel

Har en helt underbar Amerigo:love: , skulle aldrig släppa den ifrån mej!!

Bates isabelle 17,5" till hästen och en Bates Caprilli 17" till ponnyn. Båda är helt underbara

Förut hade jag en Hubertus Classic och en Olympic jessica men det var ett tag sedan :angel:

Har en Kieffer allround (Brun Tyvärr) stl 1.Den skönaste som finns..
Kieffer Lusitano (Svart) stl 1
Kieffer lusitano är till salu nu.

Jag har en Bates caprilli! Den är kanon skön! Passar tyvärr inte min nya häst just nu,kanske när hon musklar på sig. Hoppas,hoppas....:)

Edinburgh 16,5 " (tror jag)
Svart
Tillverkad 2005

Annars gillar jag Cair och vissa Passier där man kommer "nära" hästen utan dessa enorma knävulster. Men jag behöver dom för att stabilisera skänkeln.

(Kompisen bredvid har en sprillans ny schilderick (!?) gjord efter hästen och en Jaguar ;) )

Senast ändrad:

Jag har en Klimke Miller 16" eller 17", lika skön att sitta i som en fåtölj!! Mkt härligt stoppad :love: .
Sen har jag alldels nyligen skaffat mig en Stübben Juventus, jättebra att sitta i!! Särskilt byggd för junior/YR. Vi har haft problem med att hitta sadel som passar både mig o hästen, då jag är liten och hästen inte :angel: och en hel del annat...
Köpte en Kieffer Master 17" i somras, men den var för stor för mig - kasade mest rundor :D . Såld nu.

Har en Kieffer, men vill ha en Anky eller en Albino:love: Min tränare har en Anky och min kompis har en Albino, har bara provat Anky:n men Albino verkar jätte bra och skön, nån som vet?

Jag har en Passier young champ som jag trivs jättebra i:banana: .Jag hade förut en henri de rivel"rivalette"den var inge skön att rida i:mad:

Har en hubertus till nordisen. 17,5"

Prestige och apalosa ( tavning? ) till halvbloden. 17"

Kieffer till ponnyn. 16,5"

:banana:

Jag rider i en Griffin syntetsadel. Jätteskön att rida i och man glider inte omkring!
Sedan har vi en brun Zaldi sadel också, men jag föredrar Griffinsadeln till min häst! :love:

Jag har en Globus Clic 17/36(!) som är superskön! Också den enda jag hittat som är tillräckligt vid och flack för min häst...om man räknar bort en Albion för 23000....:crazy:

Liknande trådar

Dressyr Då hade vi fyllt våra 100 sidor i 17, så dags för nummer 18! Superpepp på träningsdag 2 idag🤩
12 13 14
Svar
279
· Visningar
19 673
Senast: MattiZ
·
Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
252
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
297
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte