Saarloos Wolfhound

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Saarloos Wolfhound

En dominant hund går ut med husse/matte ofta .Det kan ses som ej uppfostrad.Men det är inte samma sak som en allmänt ej uppfostrad hund.

Och du kan givetvis bara genom att gå förbi ett hundekipage se om hunden är dominant eller ej genom att dra i kopplet?

Kan tala om för dig att större delen av hundarna jag känner och som jag vet drar med matte/husse på promenad är inte minsta dominanta.
En vek hund som pltösligt måste ta övertaget i sin flock gör det inte för att den vill utan för att den måste. Den blir på så vis dominant, oftast är den dock väldigt tacksam att slippa "leda" och på så vis enklare att sätta på plats än en naturligt dominant hund och således kan man lösa såna problem fortare.

Jag är allt mindre övertygad om att du är 31 och jobbar som väktarhundförare.

Jag är allt mindre övertygad om att du är 31 och jobbar som väktarhundförare.
Vad är det för skit du håller på med.Märks att du är från botkyrka gör påhopp hela tiden!Är sånt här tillåtet?:confused:

Jag blir allt mer övertygad om att du inte är 21 utan 10.Jag ser dessutom att du behöver aktivera dig lite,så du lär dig mer.:cool:

Vad är det för skit du håller på med.Märks att du är från botkyrka gör påhopp hela tiden!Är sånt här tillåtet?:confused:

Tillbaka kaka fick man!
Ang påhopp tycker jag du ska se över dina egna inlägg...

För att utveckla:

Det finns ett par till här på forumet som har jobbat eller jobbar som väktare med hund...jag menar..du visste inte ens vad en kennel var..

Senast ändrad:

Jag skrev fel !får man göra det?Du har vart på mig ända sen 1 inlägget så lägg ner den dåliga förklaringen.:eek:

Havreringens Kennel Störst kommer att ha nästa kull våren 2008.
Kennel Happy Workmate´s Föder upp mäst långhåriga
Kennel Roughrags Föder också upp långhåriga mäst
Kennel Vixax Hade problem med sista kullen nästa kull planerad om 2 år
K9 for use Näst största kommer också att få en kull 2008 våren.
Där har du några att välja mellan i sverige.

Senast ändrad av en moderator:

Els van Ommen
Drentesingel 75
6835 HH Arnhem
Nederland Här ;) Vart köpte du din ?

Senast ändrad av en moderator:

Hmmm...Sarloos wolfhound är en vacker hund.Alla ägare till en ska vara lyckliga.Den kommer att bli godkänd:devil:

Det räcker med att vara läskunnig då det upprepats minst fyra gånger redan i tråden dessutom... :smirk:

*kl*

Tänk att befinna sig i en knivig situation, desperat behöva hjälp, och den där människan dyker upp i uniform och med hund.

/äckliga skogstrollet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag firar lite, måste jag säga. http://www.vf.se/nyheter/hagfors/nu-ger-oddvar-upp-sin-drom Å andra sidan: Experimentverkstan...
2
Svar
23
· Visningar
3 454
Hundavel & Ras Jag deltar i en rätt intressant diskussion i en fb-grupp nu där man bett om synpunkter på utseendet på en schäfer. Det har lett till en...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
22 813
Senast: purity_666
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 858
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka