Sv: Saarloos Wolfhound
Hahaha! Jag väljer nog den kniviga situationen i så fall
Hahaha! Jag väljer nog den kniviga situationen i så fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte riktigt likadan här som jag är i verkligheten.Här måste man konstant vara på sin vakt ovh försvara sig.I verkligheten måste man vara på sin vakt men inte försvara sig.
heheh är du seriös?Redan från första tråden fick jag hugg.Allt på grund av att man ser saker på ett annat sätt,ingen förståelse eller oki men vi gör så här.Utan är du dum så kan man inte göra,vad förstår inte?Vad är det du ska "försvara" dig emot på ett internetforum...?
Tja det är ju ett diskussionforum, inte ett "rapa-fakta-forum" vilket innebär att man även får lägga fram sin högst personliga åsikt i vissa frågor om man vill det.
Känslomässiga skäl till att välja en viss typ av hund är svåra att underbygga med ren fakta. Till exempel.
heheh är du seriös?Redan från första tråden fick jag hugg.Allt på grund av att man ser saker på ett annat sätt,ingen förståelse eller oki men vi gör så här.Utan är du dum så kan man inte göra,vad förstår inte?
Självklart får man det, det är skillnad på åsikt och fakta. Problemet är att de flesta i den här tråden presenterar sina åsikter som fakta.
Det är en sak att säga "nej jag tycker bara det känns fel att avla fram varghybrider". Där behövs inget argument ty det är just bara en åsikt.
Oki! jag fårstår dig men genom alla tider har man avlat på varghybrider för att kunna få dom arter som man har.Så berätta vad skillnaden är nu mot då?