Sv: Saarloos Wolfhound
*sitter och skrattar högt på jobbet!*
*sitter och skrattar högt på jobbet!*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Släpp ut din hund med 2 andra ska vi se!I1 VECKA !sEN SKA VI SE VEM SOM SKRATTAR.Du ska ej ha någon kontakt med hunden under den tiden!
Släpp ut din hund med 2 andra ska vi se!I1 VECKA !sEN SKA VI SE VEM SOM SKRATTAR.Du ska ej ha någon kontakt med hunden under den tiden!
Du som sa att vargen var mindre och kommer från asien,kom igen!Det är som att gemföra alla forskare som säger nu att vikingar inte kommer från norden.
SLUTA! De tror,de ska veta!Abstract:
The origin of the domestic dog from wolves has been established, but the number of founding events, as well as where and when these occurred, is not known. To address these questions, we examined the mitochondrial DNA (mtDNA) sequence variation among 654 domestic dogs representing all major dog populations worldwide. Although our data indicate several maternal origins from wolf, >95% of all sequences belonged to three phylogenetic groups universally represented at similar frequencies, suggesting a common origin from a single gene pool for all dog populations. A larger genetic variation in East Asia than in other regions and the pattern of phylogeographic variation suggest an East Asian origin for the domestic dog, approximately 15,000 years ago.
SLUTA! De tror,de ska veta!
Där fick jag vatten på foten också.Bara för att ni tycker en sak så måste det vara så.NEJ!Så är det tyvärr inte.Jag skulle gärna komma till dig kolla men du skulle inte våga släppa dom i en vecka.Du verkar inte kunna mycket om vare sig hundar eller vargar om man ska döma av det du skriver
Där fick jag vatten på foten också.Bara för att ni tycker en sak så måste det vara så.NEJ!Så är det tyvärr inte.Jag skulle gärna komma till dig kolla men du skulle inte våga släppa dom i en vecka.
Jag skulle gärna komma till dig kolla men du skulle inte våga släppa dom i en vecka.
Vad är det här?Har jag fått medhåll! Av GinniesUrsprungligen postat av Hollandse Herdeshond Visa inlägg
Hundar är rovdjur! 3,4,5,6 sätt dom i en grupp i en vecka så lovar jag att rovdjuret i dom kommer fram.ju fler dom är i grupp så växer rovdjuret i dom.
Där har du helt rätt, och det är de starka generna som styr. Det har faktiskt forskats om detta och det är precis som du säger, en vecka fritt med andra hundar, så var all mänsklig miljöanpassning som bortblåst. Inte bara det, flocken fick snabbt sociala rangordningar a la varg, och jagade även på samma sätt, alltså ihop.
Så vad tror du på om du skiter i den forskning som finns?Anta?Jag har slutat tro på forskare!Dom bara (Mindbrainar).
Garanterat! Min hund mår bra som ni ser på bilden så jag tror att jag fortsätter med det.Dig själv?
Garanterat! Min hund mår bra som ni ser på bilden så jag tror att jag fortsätter med det.
Vad är det här?Har jag fått medhåll! Av Ginnies