Så var det licensen oxå...

Leikna

Trådstartare
Hej igen :p.
Nu har jag en annan fråga... Det här med licenser... Jag ska anmäla mig till V5 på Gneisti Open, och jag har inte beställt licens, för jag vet inte vilken jag ska beställa :confused:. Ska jag beställa för lätt klass, eftersom att jag ska tävla V5? Eller för öppen klass?

:bow:

Sv: Så var det licensen oxå...

För det står såhär på Gneistis hemsida ;
Lätt klass: 200:- Är giltig endast för tävling i lätta klasser (Gneisti Open, lätta klasser)
Öppen klass: 500:- Är giltig endast för tävling i lätt och öppen klass (Vårkval, Gneisti Open)
Nationell tävling: 700:- Är giltig för samtliga klasser inkl SM (Norrländska mästerskapen)

Ska jag fortfarande beställa för lätt klass? :p

Sv: Så var det licensen oxå...

Du beställer licens för den klass du tävlar i, i detta fall en lättklass. Du kan senare under året uppgradera din lättklass licens till en öppen om behovet uppstår.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
712
Senast: tara
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 333
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 171
Senast: lizzie
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 875

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka