Så var de bara två...

aiquen

Trådstartare
Nu har jag varit och sagt hej då till Edla. :( Bölden växte sig bara större och när det slutligen påverkade hela henne, och helt tog bort blodcirkulationen i benet som hon inte längre kunde använda normalt, fattade jag beslutet att det var dags för henne att få somna in. Det hade gått för långt. Det känns givetvis tråkigt men jag hoppas att hon fick ett bra liv i alla fall. Och ett värdigt avslut.

R.I.P Edla.
Vi saknar dig.

3007809.jpg

Sv: Så var de bara två...

NEEEEEJ inte lilla gumman!
NU börjar jag gråta ju, fasen vad jobbigt.

R.I.P
Edla

usch vad hemskt, det gör så fruktansvärt ont när de går bort :cry: fick också ta bort min ena på grund av cancer, den växte fram på ett dygn men satt i ansiktet, usch jag lider med dig

Tack för svaren! Det värmer.

Men det är onekligen tomt i buren nu. Inga tre flickor som ligger i en enda stor hög i hängmattan längre... Ingen Edla som försiktigt kikar fram (hon var den blygaste av dem) ur huset. Åh. :(

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 978
Senast: fixi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 760
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 451
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar