MadicDomino

Trådstartare
Någon här som har en sele som där står s/s på ? Eller har sett det?
Och vem det är och vad det betyder :) ? Någon som har ensådan sele? Vem som har gjort selen?

59520_1180378245.jpg

Skriver ett nytt inlägg om detta eftersom många trodde den förra inlägget "var ett av mina försök att få en billig sele"....

Mvh
Eran Emma

Sv: S/s

*PUTT PUTT*

Kom på att jag glömde kameran men har en bild hemma. Efter jag har provade selen, men där är däckelunderlägg och bröstunderläg på den då men ni förstår nog hur den ser ut..

19181_1179910306.jpg

Bakifrån

52923_1179910374.jpg

Vid sidan (jag vet bröstan sitter inte spänd bra, satt bar på den för att prova)

Hoppas detta gör så någon känner igen den ;)

Mvh
Eran Emma

Det syns inga bilder när du lägger in dem... Lägger du ut dem i nåt fotoalbum? länkar rätt?

Ligger de på ett album typ fotogaleriet och liknande? har du de som publika eller inte, för att andra skall se de måste de vara publika, annars ser du bara...

ERROR
The requested URL could not be retrieved

While trying to retrieve the URL: http://images.bilddagboken.se/11/_u1/_u3/_u5/_u2/_u3/u135237/19181_1179910306.jpg

The following error was encountered:

* Please visit bilddagboken to view this image

Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect.

Your cache administrator is webmaster.
Generated Sat, 02 Jun 2007 20:30:26 GMT by raptor2-thumbs (squid/2.6.STABLE9)

den texten kommer upp när man klickar på länken

inga bilder syns alls, eller i första inlägget längst upp syns det en bild...

Liknande trådar

Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 941
Senast: MML
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
1 077
Senast: cili
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 842
Senast: mamman
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
479
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Dressyrsnack nummer 18