Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror dessa ryssar placerades där under Sovjettiden.Alltså... Jag har lite svårt för detta med "ledarna i utbrytarrepublikerna", det är sånt bullshit liksom. Det är Putin som påstår att "folket" i dessa områden har röstat och vill vara ryssar. Jag skulle inte ha svårt att tro att en del av dessa "utbrytargrupper" är helt enkelt ryssar som Putin planterat in i dessa områden.
Jag har inte läst något om dessa brev dock, skulle du kunna länka till någon källa?
Kina kommer säkert att inta Tawain inom 5-10 år.De flesta civila, oavsett medborgarskap önskar väl bara att få leva sina liv i fred. Det kan inte vara många som faktiskt vill att deras land går in i krig.
Den ryska befolkningen drabbas ju också mycket hårt av de sanktioner västländerna inför mot Ryssland nu.
Angående Kinas syn på saken så är väl Kina främst intresserade av pengar och betydligt mindre intresserade av att föra krig. Kina behöver inte heller nya markområden. Vad Kina egentligen tycker vet jag inte.
Så länge sedan? Det är såklart möjligt men det känns som att dessa personer borde ha ändrats mycket under åren sedan dess.. Sådan blind lojalitet är lite läskig också.Jag tror dessa ryssar placerades där under Sovjettiden.
Jag har daglig kontakt med de baltiska länderna. Befolkningen i dessa länder har ca 50% ryssar i sin befolkning. Sovjet flyttade ryssar dit lika shackpjäser. Så har de gjort på de flesta utpostregionerna, för att förhindra, försvåra självständighetsförklaringar. Numera är ryssarna i de baltiska länderna mer eller mindre balter. Den yngre generationen i alla fall.Så länge sedan? Det är såklart möjligt men det känns som att dessa personer borde ha ändrats mycket under åren sedan dess.. Sådan blind lojalitet är lite läskig också.
Tror du de väntar så länge?Kina kommer säkert att inta Tawain inom 5-10 år.
Experterna på Kinapodden analyserade att de förmodligen skulle vänta. Jag minns inte riktigt varför. Kanske var det att det behövdes planeras och förberedas mer.Tror du de väntar så länge?
Min gissning är att de kommer att passa på nu medan allt fokus är på Ryssland.
Главы ДНР и ЛНР Денис Пушилин и Леонид Пасечник обратились к Владимиру Путину с просьбой оказать помощь в отражении агрессии со стороны Вооруженных сил Украины во избежание жертв среди мирного населения и предотвращения гуманитарной катастрофы в Донбассе, сообщил пресс-секретарь главы российского государства Дмитрий Песков.Alltså... Jag har lite svårt för detta med "ledarna i utbrytarrepublikerna", det är sånt bullshit liksom. Det är Putin som påstår att "folket" i dessa områden har röstat och vill vara ryssar. Jag skulle inte ha svårt att tro att en del av dessa "utbrytargrupper" är helt enkelt ryssar som Putin planterat in i dessa områden.
Jag har inte läst något om dessa brev dock, skulle du kunna länka till någon källa?
Minst 16 dog på marken i Odessa, efter att något briserat där imorse.Läser om större förluster på Rysslands (50) sida än på Ukrainas (8) och att Ukraina skjutit ned 6 ryska plan.
Detta enligt Ukraina själva alltså. Jag vågar knappt tro det, det vore fantastiskt om Ukraina kunde försvara sig själva. Men det törs jag inte hoppas på.
Kremls presstjäst fungerar inte riktigt som västvärldens presstjänst. Dessutom kan det vara ett krav från Kreml på att någon i östukraina ska uppdikta ngt dyligt.Главы ДНР и ЛНР Денис Пушилин и Леонид Пасечник обратились к Владимиру Путину с просьбой оказать помощь в отражении агрессии со стороны Вооруженных сил Украины во избежание жертв среди мирного населения и предотвращения гуманитарной катастрофы в Донбассе, сообщил пресс-секретарь главы российского государства Дмитрий Песков.
Фото: Пресс-служба Кремля
---------------------------------
Cheferna för DPR och LPR Denis Pushilin och Leonid Pasechnik vädjade till Vladimir Putin med en begäran om att hjälpa till att avvärja aggression från den ukrainska väpnade styrkan för att undvika civila offer och avvärja en humanitär katastrof i Donbass, Dmitry Peskov, pressekreterare för chefen för den ryska staten, sa.
Foto: Kreml presstjänst
Källa: Rysslands Officiella Nyhetsbyrå Tass:
https://t.me/tass_agency/111840?single
Allt detta är ju rysk propaganda för att motivera attacken.Главы ДНР и ЛНР Денис Пушилин и Леонид Пасечник обратились к Владимиру Путину с просьбой оказать помощь в отражении агрессии со стороны Вооруженных сил Украины во избежание жертв среди мирного населения и предотвращения гуманитарной катастрофы в Донбассе, сообщил пресс-секретарь главы российского государства Дмитрий Песков.
Фото: Пресс-служба Кремля
---------------------------------
Cheferna för DPR och LPR Denis Pushilin och Leonid Pasechnik vädjade till Vladimir Putin med en begäran om att hjälpa till att avvärja aggression från den ukrainska väpnade styrkan för att undvika civila offer och avvärja en humanitär katastrof i Donbass, Dmitry Peskov, pressekreterare för chefen för den ryska staten, sa.
Foto: Kreml presstjänst
Källa: Rysslands Officiella Nyhetsbyrå Tass:
https://t.me/tass_agency/111840?single
Kremls presstjäst fungerar inte riktigt som västvärldens presstjänst. Dessutom kan det vara ett krav från Kreml på att någon i östukraina ska uppdikta ngt dyligt.
Ja, det är väl fullständigt självklart att det är propaganda - har någon någonsin påstått något annorlunda?Allt detta är ju rysk propaganda för att motivera attacken.
Det kan jag inte svara på då jag inte var där, men all propaganda från statskontrollerade medier ser jag som mer eller mindre fabricerade för att tjäna Krelm.Ja, det är väl fullständigt självklart att det är propaganda - har någon någonsin påstått något annorlunda?
Men ifrågasätter ni trovärdigheten på att det är Pushilin och Pasechnik som undertecknat brevet - att det är fabricerat?
Här är det inte handen som gungar vaggan utan handen som håller i pennan.Ja, det är väl fullständigt självklart att det är propaganda - har någon någonsin påstått något annorlunda?
Men ifrågasätter ni trovärdigheten på att det är Pushilin och Pasechnik som undertecknat brevet - att det är fabricerat?
Fick uppfattningen att du tyckte det var en legitim källa bara.Ja, det är väl fullständigt självklart att det är propaganda - har någon någonsin påstått något annorlunda?