Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
oj vilken spännande! Ingen aning, kanske kan vara en Philodendron Hope Selloum? Uppdatera gärna när den växer, ser riktigt frän utJag hittade en philodendron som fick följa med hem från mataffären idag. Vet dock inte vad det är för sort. Kanske någon här vet?
Jag hittade en philodendron som fick följa med hem från mataffären idag. Vet dock inte vad det är för sort. Kanske någon här vet?
Begonia amphioxus. Tror inte vi bor på samma ställe men var hittade du den?Sprang på en häftig minibegonia så den fick följa med hem:
Visa bifogad fil 91994
Stod Rexbegonia på krukan men det kan det väl inte vara? Hoppas på att det inte är en alltför knepig sort!
Tusen tack! Hittade den på Blomsterlandet (i Partille).Begonia amphioxus. Tror inte vi bor på samma ställe men var hittade du den?
Jag och en kompis köpte en monstera tillsammans för det mycket rimliga priset 650 kr
Visa bifogad fil 91996
Klipp ner den lite och gör sticklingar så tar den mindre plats?Visa bifogad fil 91998
Kan inte bestämma mig för om jag ska sälja denna eller inte
Ska flytta och har egentligen inte plats för den, men den är så fin så det gör ont i hjärtat att behöva sälja. Jag har separationsångest
Den får ändå inte plats tyvärr. Har en monstera som är ännu större och en galet stor dr Westerlund (över metern hög och lika bred) så det finns ingen plats för fler megastora blommor hävdar min samboKlipp ner den lite och gör sticklingar så tar den mindre plats?