Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Begonia Polka Dot passar bäst in när jag googladeBegino Pink kanske? Ingen expert dock, bara svag för begonior. Om du rotar flera köper jag gärna en.
Ja tack! Jag köper gärna en stickling Skickar PM till dig lite senare.Bra fråga fått av mamma. Pma så kan jag posta nån stickling när jag rotat en?
Låter potentiellt farligt! De brukar ha många fina plantor där och då köper jag ändå bara orkidéer. Skulle följa med alldeles för mycket hem om jag gav mig själv helt fria tyglar.Imorgon ska jag på Blomsterlandet!! Har 0 blommor i vardagsrummet så tänkte fylla upp där om det finns vettiga växter
Synd att de inte hade fler, men det var ett fint litet gäng du fick med dig hem. Om ni har Plantagen där du bor, så skulle jag tippa att åka dit och kika om du har möjlighet. De brukar ha en del fina plantor (vet inte var de finns dock förutom här).Blev ett litet gäng idag, sjukt dåligt utbud på Blomsterlandet!
Visa bifogad fil 89971
Synd att de inte hade fler, men det var ett fint litet gäng du fick med dig hem. Om ni har Plantagen där du bor, så skulle jag tippa att åka dit och kika om du har möjlighet. De brukar ha en del fina plantor (vet inte var de finns dock förutom här).
De är väldigt ohälsosamma för plånboken...Önskar att vi hade plantagen, dom verkar riktigt bra!
De är väldigt ohälsosamma för plånboken...
Monkeyface! Jag har svårt att få min att trivas. Tipsa gärna om din frodas.Blev ett litet gäng idag, sjukt dåligt utbud på Blomsterlandet!
Visa bifogad fil 89971
Monkeyface! Jag har svårt att få min att trivas. Tipsa gärna om din frodas.
Har de? Det hade jag ingen aning om! Det är ju jättebra...om man köper gröna växter d.v.s. Synd att de inte har något liknande för orkidéer för det är ju de jag mördar på löpande band.Ganska bra för min plånbok, eftersom mina växter dör och dom har 365 dagars garanti på gröna växter
Lämnade tillbaka mitt fiolfikusträd som helt oprovocerat gick och dog, fick pengarna tillbaka eller nytt träd, de frågade inte ens hur jag hade tagit hand om det? Nu hade jag tagit hand om det enligt konstens alla regler, men ändå…