Rumsväxter 2

Fortsätt så, flera har tydligen hittat ullöss på sina thai från Eko och iom att de säljer som smör lär det inte vara från nån specifik butik utan på alltihop 😅 Bättre då att köpa på annat håll.
Grönväxtriket har ju kampanj nu och för boende i eller nära Borlänge kan jag tipsa om att det finns fler jättefina där jag köpte min ;) Ohyra finns säkert överallt oavsett men det känns fan mindre risky än Eko ändå :laugh: Visa bifogad fil 155956
Vad är det för ställe jag missat i Borlänge jag ska undvika för att inte behöva köpa på mig fler växter? :angel:

Ser nu att jag
IMG_5053.webp
fått ett gul/grön blad på min gullranka som annars har vita/gröna blad 🙂
Färgen kanske bleks iofs

Torsångs handelsträdgård! Absolut ett ställe att undvika, men man får såklart besöka ibland för att klargöra att det ska undvikas :angel: :D
Ah. Torsång. :D
Skäms över att jag bara åker förbi och aldrig gått in. Än. Men kanske får bli ett studiebesök snart bara för o veta vart jag inte ska besöka. :angel:
Jag som absolut inte har överfullt i fönster och andra platser där en växt kan stå...

Ah. Torsång. :D
Skäms över att jag bara åker förbi och aldrig gått in. Än. Men kanske får bli ett studiebesök snart bara för o veta vart jag inte ska besöka. :angel:
Jag som absolut inte har överfullt i fönster och andra platser där en växt kan stå...
Ja gör det! Det är värt det, för att veta vad du undviker :angel:

Pfft, plats löser man alltid! :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 581
Senast: Enya
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 504
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 363
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 181
Senast: Shenzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar