Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag envisas med mina olika alocasia, för varje en som dör köper jag en ny likadanHar köpt Monstera albo (försök nr 2) och en Monstera deliciosa green on green
Sticklingar som skickas måndag så det blir spännande!
Har en ”vanlig” hemma som växer jättefint så därför vågar jag mig på en med vitt i igen
Jag envisas med mina olika alocasia, för varje en som dör köper jag en ny likadan
Jag tycker fredskalla är svår att hålla nöjd. Är en kronisk undervattnare så allt som dricker mycket vatten får det jobbigt hos mig
Vill knappt nämna de men en av mina största gröna växter var full med trips i förrgår….
Slängde hela alltet men den har ju stått i vardagsrummet med allt annat?
Ja köpte den i våras nån gång ..
Nu lär allt annat få trips med?
Har duschat allt och srädat hela lägenheten. Torkat av där den stod o närhet med klorin
Jag har liksom en gullranka i samma rum som är nästan 4 år.
Hoppas det! Jag kan inte se nått än.Jag kan trösta dig med att jag haft trips vid två olika tillfällen. Min gullranka klarade sig båda gångerna! Inget verkar kunna ta död på den!
Hoppas det! Jag kan inte se nått än.
Antar att vissa är mer populära bland trips än andra?
Palettbladen har fått i omgångar.
@pepp borde skaffa en sånMin peniskaktus har anlänt! Trodde den gått förlorat i Portugals tydligen skitdåliga postgång men poff så var den här.
Så ful! Visa bifogad fil 152752
@pepp borde skaffa en sån
Do it! Och glöm inte att komplettera med en tuttkaktus!Men JA!!!
Jag med! Haha jag hade tur, den har ju stått still i Portugal hur länge som helst typ och skulle vara framme igår. Men poff så fanns den i Sverige igår!Jag ÄLSKAR dina kaktusar @gul_zebra fullkomligt älskar! Jag funderade just på hur det gick med penisen
"en cocktus" sa sambonMin peniskaktus har anlänt! Trodde den gått förlorat i Portugals tydligen skitdåliga postgång men poff så var den här.
Så ful! Visa bifogad fil 152752
Helt rätt!"en cocktus" sa sambon
kl
Jag har kastat pengar på Grönväxtriket I stället för en handfull halvstora växter som jag tänkte, blev det en 12 cm Monstera Thai Constellation(på rea!) och en drös med minisar(för att väga upp ekonomiskt lol), varav fyra är Alocasior