Rövhatten som blev som folk

Visserligen inga pojkvänner, men däremot min historias plågoandar (läs: mobbare).
Det har blivit folk av de med, med undantag från några mycket få. Så trots att man hotar (med knivar/tändare), och både fysiskt liksom verbalt misshandlar tjejer i tonåren, så kan det alltså bli bra folk av en, ändå. Något som faktiskt gläder mig lite :up:

Jag har ett rövhatt-ex. Jag tror inte att han är en rövhatt i sin nuvarande - mycket längre - relation, men jag tror att det till stor del beror på att de två tillsammans inte har haft ett lika pressat liv. De har inga gemensamma barn, de har inte varit panka ihop, och att de på det hela taget matchar varandra bättre. Jag misstänker tyvärr att en del av den "matchningen" är att hon underordnar sig honom på en del sätt som jag inte gjorde. Och jag tror att den underordningen faller sig naturlig för henne. Men summasummarum är han inte en rövhatt för henne, tror jag. De har dock mycket långt ifrån ett förhållande som jag hade trivts med, tror jag.
Men det är ju helt sjukt och bisarrt att rövhatteriet minskar för att kvinnan anpassar och underordnar sig! GAAAAAAAAAAH.:banghead::banghead::banghead:

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka