rottweiler på båtsemester

Sv: rottweiler på båtsemester

Inte annat än att mankänner enviss sting av avundsjuka :love:, älskar båtsemester (har haft segelbåt många år, men nu såld tyvärr) och att ta hunden med sig måste ju vara pricken över i:et.
Ser verkligen hel-härligt ut!

Flytvästen finns
Men när vi ligger i hamn o går våra promenader mm. Är hon utan. Är det så varmt som det är såKan hon inte ha den hela tiden.
Givet vis har hon den på när vi åker.
Ska lägga in en bild på det
Gött gött med båtsemester.

Vi har också varit på båtsemester och Wilton älskar också åten. Speciellt när motorn är igång, då somnar han på två röda :D. Han har också endast flytväst på när vi åker. Ligger vi i hamn/naturhamn, är på bryggan, på land osv tar vi av västen. Han kan simma och det är lättare för han att röra sig utan den.

Din ser ut att njuta av båtturen lika mycket som min! Härligt!

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 161
Senast: MML
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
647
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Svar
20
· Visningar
1 571
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 858
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V