Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte precis skriva detsamma, PIRU har ju faktiskt erbjudit sig att träffa et_flickan + hund och tar man inte emot hjälp som erbjuds, nja då tar man nog det inte på så stort allvar.
Hur långt är det då mellan et-flickan och piru? Jag kan sponsra en tjuga eller två.Nån skulle ju behöva betala PIRUS bensin ..... Jag antar att det var det TS inte hade ekonomi till ...
Hur långt är det då mellan et-flickan och piru? Jag kan sponsra en tjuga eller två.
Nån skulle ju behöva betala PIRUS bensin ..... Jag antar att det var det TS inte hade ekonomi till ...
Om du inte får med dig din mamma i detta kan du förbättra DIN status gentimot hunden genom att tänka på små saker, så som att du ignonerar hunden när du kommer hem de första 5 min.
Se till att du går först ut/in genom dörrar,
Se till att det är du som hälsar på folk vid promenaderna först.
Se till att du inte tjatar på hunden, komandon ska inte sägas fler än en gång.
Finns många böcker och många teorier om hur man får bukt med problemhundar. Läs och ta till dig det du tror på, hitta en linje och håll dig till den. Sen får du jobba med dig själv, så i alla fall Du hamnar över i rangorningen.