Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hallonsoda skrev:Ja yxmördare var rätt ord... Stackars hästar.. det är verkligen STRYPGREPP maximum
axel skrev:Menar du att Salinero inte rör sig super? .
axel skrev:Hållbarheten. Kurtan
Men vi diskuterar ju rollkur här, inte islandshästridning.. Håll dig till ämnet.axel skrev:Då kontrar jag med i vilken form många Islänningar går i. Vi kan väl kalla den Antirollkürridning. Där är halsen om möjligt böjd uppåt. Jag vet att många duktiga rider sina i "rätt" form och en del har även Lusitanos som komplettering som också är heta eller mycket "vilja" . De rider dessa på helt annat sätt än de små.
Noir3 skrev:Det finns en artikel som publicerats i hollänska "Bit" som är till viss de kritisk. Det är en intervju med tyske Horst Weiler. Jag skall se om jag kan hitta den översatta versionen.
Tessan
axel skrev:Herregud...Jag skulle vilja se dig rida. Att kritisera de främsta i världen går ju bra . FRÅN ÅSKÅDARPLATS.
Hallonsoda skrev:Hur fasen kan en sådan ryttare tituleras som bärt i världen?´
Hehehe du drar meningne ur sitt sammanhang . Indirekt så är ju den där meningen en kritik av systemet.. Precis som du sägerLord Owen skrev:För att hon vinner?
Sedan kan man ju diskutera varför hon vinner..
AnnA_ skrev:Så du menar att en dumhet försvarar en annan? Eller vart vill du komma...?
Bara för att man i denna tråd är upprörd öven EN sak, så betyder ju inte det att man är oberörd inför all annan dumhet i världen...
Hallonsoda skrev:Hehehe du drar meningne ur sitt sammanhang . Indirekt så är ju den där meningen en kritik av systemet.. Precis som du säger