Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag kunde inte hålla mig, så jag mailade och fick följande svar från stuteri Vorwerk; Rohdiamant had no Hodebruch. In 2000 he had collic and so he lost one testicle.
Så då är han inte kasserad i Sverige pga pungbråck.
Undrar jag om det ändå ledde till spekulationer om att det var pungbråck??? Jag vill så klart komma ihåg just diskussionerna angående arvbarhet eftersom fadern hade det.
Fasicken, så dåligt minne kan jag väl ändå inte ha...?
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Juridik & Ekonomi
Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med.
Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum.
Därför är jag...
Trädgård & Växter @monster1 och @FrDrake tack för svar! Är ute efter vad som helst som blir mycket blommor utan någon större insats. Är såklart trevligt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.