Ringar till duschdraperi i stål

_Maria_

Trådstartare
Är det någon som vet vart man kan hitta ringar till duschdraperi som är i stål? Det ska vara små stålkulor på som gör att dom rullar bra på duschstången. Hoppas något förstår vad jag menar förnågra:)

Sv: Ringar till duschdraperi i stål

Sådana finns väl lite varstans? Kolla Åhlens, och jag vill tro att jag sett sånna på IKEA för inte allt för länge sedan.

Sv: Ringar till duschdraperi i stål

Sådana finns väl lite varstans? Kolla Åhlens, och jag vill tro att jag sett sånna på IKEA för inte allt för länge sedan.

Jag kollade på åhlens hemsida men kunde inte se några. Ikea var jag på för inte så längesedan, kunde inte se några där heller..

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 278
Senast: Mabuse
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 762
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar