Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Micket braSom föräldraledig så har jag rättat mig i ledet hela tiden. Började klippa håret själv härom dagen (det är väl det senaste tilltaget ). Men å andra sidan så har jag pluggat i omgångar som vuxen och under tre av de åren hade jag dubbelt boende. Då behövde jag också se över min konsumtion.
Nej. Jag var redan snål sedan tidigare och har knappt några lån.
Då blir det en tvärnit nästa höst då. RB flaggar för fler höjningar fram.verJag har en stor del av mina lån bundna, så än så länge har bara mina utgifter gått upp några tusen. Det blir värre nästa höst. Än så länge behöver vi inte göra några större justeringar då vi har marginaler i vår ekonomi. Det som vi kan börja med att justera är ren "lyxkonsumtion" i form av kläder, inredning osv. Vi äter inte ute speciellt ofta, men det går att öka intervallerna ytterligare.
Har inga lån, bor billigt med hyfsad lön så nej, jag rättar mig inte i något led
RiksbankensVet inte vilket led du syftar på?
Kronan faller efter räntebeskedetRiksbankens
Tvärnit eller justera sin konsumtion skulle jag vilja säga är helt olika saker.Då blir det en tvärnit nästa höst då. RB flaggar för fler höjningar fram.ver
Senaste räntehöjningen spädde dessutom på den iom att kronan sjönk ännu mer mot euron.Jag tycker det är jättekonstigt att vi ska 'spara' oss ur inflationen. Är det inte bättre att pengarna flyttar på sig?