Skillnaden är stor även inom samma märke.Hur många år får man på en dyr telefon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skillnaden är stor även inom samma märke.Hur många år får man på en dyr telefon?
Varför känner du ett behov av att veta det?Varför behöver du ett svar på det? För mig är det högst ointressant hur mycket pengar någon har och umgås helst inte med någon som fiskar efter det heller, återigen ouppfostrat beteende. Varför detta behov av att kategorisera människor utifrån ekonomi?
Så du anser att begåvning ligger bakom hur ekonomisk man är?Hur anser du att begåvning är fördelad i samhället då?
Begåvning ger ju många fördelar även ekonomiska.
Att din länk inte säger mer än hur länge bankid fungerar och invaggar folk i en falsk trygghet att det är säkert så länge som appen fungerar.Ja och vad vill du säga med
Jag refererade bara till prisskillnaden.Skillnaden är stor även inom samma märke.
Spelar det någon roll?Hur anser du att begåvning är fördelad i samhället då?
Begåvning ger ju många fördelar även ekonomiska.
Varifrån har du fått det?Att din länk inte säger mer än hur länge bankid fungerar och invaggar folk i en falsk trygghet att det är säkert så länge som appen fungerar.
Frågan är ju egentligen om det spelar någon roll?Spelar det någon roll?
Det finns ingen anledning att skriva föraktfullt om folks intelligens oavsett rikedom/samhällsklasser.
Hackare?Varifrån har du fått det?
BankID själva måste ju vara de största experterna på just BankID.
Vem kan veta mera?
Samsung Galaxy S24 i 7 eller 8 år och Pixel 8 i 7 år.Jag refererade bara till prisskillnaden.
Oavsett märke.
Nå har du något exempel?
Jag trodde tråden handlade om vilka som ansågs rika.Frågan är ju egentligen om det spelar någon roll?
När man försöker att sammanfatta vilka egenskaper som gör att vissa människor är rika och andra inte är det.
Kolla du som vill göra en poäng av saken.Samsung Galaxy S24 i 7 eller 8 år och Pixel 8 i 7 år.
min betydligt billigare och äldre i 4 år.
hur länge har Motorola?
BankID kan inte vete hur länge olika märken skickar säkerhetsuppdateringar till sina mobiler och även olika modeller i samma märke har nu mer olika länge.Varifrån har du fått det?
Vem kan veta mera?
Hur många år får man på en dyr telefon?
Du kan ju jämföra på Elgiganten och återkomma för att bekräfta ditt påstående.
Ja, det trodde jag med från början.Jag trodde tråden handlade om vilka som ansågs rika.
Inte vilka som blir rika.
Så för att du drar av räntan mot inkomster av näringsverksamhet så är det inget avdrag eller?Jag har visserligen inte amorterat alls utan i stället utökat lånen.
Lån på lantbruksfastighet är amorteringsfritt men eftersom att det räknas som näringsverksamhet så får jag inte dra av räntan mot inkomst av tjänst utan bara mot inkomster i just näringsverksamheten där den räknas som vilken annan kostnad som helst.
Så Svenska Folket har inte hjälp mig med räntan.
Jag har planerat väl och bundit räntan till under 2,5% över den tid som räntan nu har varit högre än på länge.
Och jag räknar med att räntan skall ha landat under den nivån när det är dags att binda om.
Varifrån har du fått det?
Vem kan veta mera?
Om du vill veta hur länge din Motorola har så får du kolla upp det själv. Min egna mobil har jag full koll på och är inköpt 22 och är modell 21 och den slutar nästa år få uppdatering så då ryker BankID, Bank appen och Swish.Kolla du som vill göra en poäng av saken.
Motorola verkar bra för dem som har som vana att krossa eller tappa bort sina mobilerMotorola utlovar 1(!) androiduppdatering och patchar 2 år efter att modellen släpps. I praktiken kan det innebära att telefonen man nyss köpte ny i butik inom ett år inte längre får viktiga säkerhetsuppdateringar...
Det är ingen subvention på samma sätt som ränteavdrag mot tjänst.Så för att du drar av räntan mot inkomster av näringsverksamhet så är det inget avdrag eller?