Ridkartor?

M

messer

Hej!
Har någon den blekaste aning om hur man får tag i bra ridkartor?:confused: :confused:
Jag vill kunna se vägar och större stigar.:rofl:
Området jag är mest intresserad av är runt Kvästad i Norsholm (Linköping), där jag har min häst.
:bow: Väldigt tacksam för svar.:bow:

Sv: Ridkartor?

Där fins kartor över hela skåne i vissa ridsports affärer och i bland ger klubbar ut skånesridsportsförbunds kartor och dem är faktiskt jätte bra att he det lovar jag!!!! men var exakt du kan hitta dem det vet jag inte..

Hej!
Har någon den blekaste aning om hur man får tag i bra ridkartor?:confused: :confused:
Området jag är mest intresserad av är runt Kvästad i Norsholm (Linköping), där jag har min häst.

www.eniro.se har bra karot, bara å skriva ut.

en dyrare variant är lantmäteriets kartor, de är ganska stora men går att förminska. är ävldigt bra om man ska rida i skogen och itne alltid har en väg att förlita sig på

Hej!

Bokhandeln har "Gröna kartan", den är utmärkt för ridfolk! Även traktorvägar och större stigar är oftast utmärkta.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 777
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 542
Senast: fixi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 859

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka