Sv: Rida med hängande tyglar bygger inga muskler??
Då ber jag om ursäkt om det inte är samma häst. Jag har full förståelse för okunskap i början, och jag är absolut inte heller proffs på allt. Men jag står ändå för att jag tycker du lägger ut många trådar och får många liknande svar som "ta hjälp av tränare" m.m Lika lite som vi vet vem du är, hur din häst funkar och vad du kan lika lite vet du vems råd du kan lita på. Visst är det jätte bra att få råd o tips här, men oxå viktigt att man har lite egen erfarenhet och ATT HA TRÄNARE, HÄSTKUNNIGA FÖRÄLDRAR ELLER ANNAN HÄSTKUNNIG PÅ PLATS som känner dig o hästen- detta är menat i all välmening så att du ska lyckas på bästa sätt med din/dina hästar.
Lycka till!
Ifrågasatt mig om vadå? Problem med det mesta?? Du kanske blandar ihop den förra hästen jag hade på prov som antagligen hade problem med munnen.. Detta är en annan häst.
Dessutom tycker jag att det är dålig stil att skriva till någon (även om det är sant) att de behöver hjälp med det mesta -Det behövde du också i början, glöm inte det.
Bildar man inte trådar för att få lite tips och råd? I denna handlade det om man bygger muskler med att rida på långa tyglar, ser inte riktigt vad det har med mina andra trådar att göra. När det gäller bygga muskler så undrade jag om det fanns något speciellt westernvis att bygga bra muskler..
Tänk innan du spottar ur dig dina tankar!
Då ber jag om ursäkt om det inte är samma häst. Jag har full förståelse för okunskap i början, och jag är absolut inte heller proffs på allt. Men jag står ändå för att jag tycker du lägger ut många trådar och får många liknande svar som "ta hjälp av tränare" m.m Lika lite som vi vet vem du är, hur din häst funkar och vad du kan lika lite vet du vems råd du kan lita på. Visst är det jätte bra att få råd o tips här, men oxå viktigt att man har lite egen erfarenhet och ATT HA TRÄNARE, HÄSTKUNNIGA FÖRÄLDRAR ELLER ANNAN HÄSTKUNNIG PÅ PLATS som känner dig o hästen- detta är menat i all välmening så att du ska lyckas på bästa sätt med din/dina hästar.
Lycka till!