Ribersborg i sommar!

Sv: Ribersborg i sommar!

Grattis! Vad roligt! han går ju strålande!:bump::banana:

Tack. Ja, han har utvecklats mycker i vinter, han har maffat till sig en del. Kul att se, lättare att se skillnad när man inte ser honom så ofta. Ligger nytagen bild från idag på hemsidan. :)

*kl*

Vilken rolig dag! Har bilder på alla ekipage, slänger upp dom här efterhand! (eller ska jag göra en ny tråd kanske?)

Här är två. Vet någon vad hästen heter? Anna Nilsson rider.

01.jpg

02.jpg

Fina bilder :) men är det inifrån banan? tänkte på benskydden (samma ekipage glömde ta av dem på täby för nåt år sen...)

Hon red som förryttare så det är möjlgt att hon red med skydd. Jag kom senare och såg inte Annas ritt.

Grattis till Misters fina insatts :bump:

Såg terrängen och han såg verkligen säker ut. Såg nu precis att han hoppade felfritt i hoppningen med!!

Så grattis!!

Vad hände med alla andra ?

Grattis Pooh!!! Verkligen en kanoninsats ju :laugh:

kul för Viktoria! :)
Va hände me Linda o Bullen?

Ganska knepig bana.

Stand By Me stannade på 5a en kombination med två hus som stod förskjutna så man var tvungen att hoppa dem snett och sedan stannade han på den knepiga kombinationen med smalhinder-bord-smalhinder som stod på nästan 90graders svängar och var ett svårt hinder. jag såg faktiskt bara en enda häst som hoppade bra på det och det var Sindy 43 med Dirk Schrade.

Tobbe fick stopp på samma hinder som Linda dvs 5a och sedan hade han även problem på hinder 8 med Amaretto, Bookmaker såg fin ut trots 3st stopp

De hästar som fastnade på näthinnan mest var Andreas Dibowski's Euroridings Butts Leon, Dirk Schrade's Sindy 43, Pavel Spisak's Weriusz, Peter Thomsen's The Ghost of Hamish och Dirk Schrade's Adm. v. Schneider, den sistnämde hade en galopp man bara drömmer om :love:

Sedan var självfallet Mister väldigt fin helt i klass med de riktigt fina hästarna

Av de övriga var det Kim Löwe Call Back som föll på ett hinder i landningen, Anneli Persson Lupin som hade många stopp på vägen och för övrig var det just kombinationen med bordet som ställde till det för de andra

Jag läste nu på ridsport att Linda utgick med Bullen efter två utbrytningar i terrängen.

Tack! Ja, han var verkligen super i terrängen och Niklas red honom såå himla pedagogiskt och lugnt. Han ville verkligen ge hästen en fin runda. :bow:

Håller med Olgaklara att det var en knepigt bana på sina ställe, men ändå bra och fina hinder.

Tack! Ja, han var verkligen super i terrängen och Niklas red honom såå himla pedagogiskt och lugnt. Han ville verkligen ge hästen en fin runda. :bow:

Håller med Olgaklara att det var en knepigt bana på sina ställe, men ändå bra och fina hinder.

Han såg ut att ha mognat enormt mycket. Sökte hinder hela tiden och hoppade inte ett enda dåligt språng av de hinder jag såg dvs nästan alla hinder utom vattnet.

Vi blev inte så lite impade av Nicklas ridning och framför allt Misters oerhörda lydnad, och då tänker jag just på den svåra kombinationen med bordet

Jag håller med dig. Det såg verkligen superfint ut. Och för att inte tala om banhoppningen...stora luftiga språng.

Men jag tror jag har missat en sak...vad hände med Olivia?

Hon fick ett balltramp i veckan, jättetrist, men sådan tur var så är det ju inget allvarligt.

Grattis Pooh! Verkligen kul att det gick så bra :bow:
Sug på den här karamellen ett tag :banana:

Tack Nelle. Jag det ska jag göra. :)
Sprang runt som en tok igår för att hinna fotografera ekipaget vid så många hinder som möjligt. Lägger upp bilder i veckan, de flesta hamnar nog i Misters fotoalbum på Niklas hemsida.

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
427
Senast: Pegasus63
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
735
Senast: Badger
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
629
Senast: Grazing
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
608

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund

Hästrelaterat

Omröstningar