Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han blev rejält nockad under ritten på Bookmaker ( halkade till i den svåra Z-svängen...) o såg därför dåligt o mådde nog inte så bra heller... Därför gick det tyvärr inte så bra med Amaretto o han valde själv att utgå.
Bookmaker däremot såg riktigt fin ut!
Han blev rejält nockad under ritten på Bookmaker ( halkade till i den svåra Z-svängen...) o såg därför dåligt o mådde nog inte så bra heller... Därför gick det tyvärr inte så bra med Amaretto o han valde själv att utgå.
Bookmaker däremot såg riktigt fin ut!
Varför ger man sig då ut i terrängen på nästa häst??
Dessutom så är man väl ute efter 3stopp??? Eller är det 4 st internationellt?
Men han utgick oxå då han väl förmodligen kände att det inte fungerade så bra... Varför ska man stryka sig direkt??? Har man förberett sig inför en tävling så vill man väl starta oxå o antagligen mådde han inte så pass dåligt juh, han är nog så pass proffsig att han själv kan avgöra om han kan starta elle ej själv...
Jag tror aldrig Tobbe skulle utsätta sig själv eller för den delen just den hästen för någon fara oavsett adrenalin i kroppen eller ej... o oavsett är det hans beslut om han känner sig tillräckligt ok för att ge sig ut på banan juh... Ryttare på den nivån hoppas jag verkligen har så pass mkt vett o erfarenhet att de kan ta rätt beslut i ett sådant läge.
Och fortfarande valde han juh att utgå så han måste juh tagit beslutet på banan då att det inte fungerade... De hinder jag såg honom på (4-halvön) tog han det lugnt på o verkade känna sig för på.
Tycker själv jättesynd om honom att han inte kunde ta sig runt med Amaretto men han fick en bra runda med Bookmaker om man bortser från "stoppen", två halkningar o en utbrytning.
Han blev rejält nockad under ritten på Bookmaker ( halkade till i den svåra Z-svängen...) o såg därför dåligt o mådde nog inte så bra heller.
Men han utgick oxå då han väl förmodligen kände att det inte fungerade så bra... Varför ska man stryka sig direkt??? Har man förberett sig inför en tävling så vill man väl starta oxå o antagligen mådde han inte så pass dåligt juh, han är nog så pass proffsig att han själv kan avgöra om han kan starta elle ej själv...
Jag tror aldrig Tobbe skulle utsätta sig själv eller för den delen just den hästen för någon fara oavsett adrenalin i kroppen eller ej... o oavsett är det hans beslut om han känner sig tillräckligt ok för att ge sig ut på banan juh... .
. Och att Amaretto ska gå OS känns väl inte så aktuellt.