Ribersborg i sommar!

Sv: Ribersborg i sommar!

Sadlingsskskola för Blondiner:

De små lustiga stropparna upptill på schabraket fästes i sadeln...

De små lustiga handtagen nertill på schabraket drar man sadelgjorden igenom....

Dessa små säkerhets effekter gör att schabraket följer med sadel och ekipage runt hela banan....:idea::rofl::devil:

:o

är det såååå man gör??? trodde det räckte med att man la sadeln direkt på schabraket... framför allt i terrängen ;)

skratt.......

ja du, tänk om prylarna man blir sponsrad med hade hållt bara :grin:

var du där?

:o

är det såååå man gör??? trodde det räckte med att man la sadeln direkt på schabraket... framför allt i terrängen ;)

skratt.......

ja du, tänk om prylarna man blir sponsrad med hade hållt bara :grin:

var du där?

Nej, tyvärr. Var i Norrköping med numera hopphästen Lilla Grå!

Men attan vad fin Mister har blivit! Har tittat på alla bilderna på er hemsida....

Trivs du i England?

Tack Tofflan, fina bilder! :)
Är det ok att låna till hemsidorna om vi behöver bilder?

030NiklasLindbck-MisterPooh1.jpg

Kolla! Minis favoritplank som hon tvunget skulle kolla på så nära håll.:banana:
Kan berätta att när man går med huvudet före rakt in i det där jädrans betforplanket så får man en lättare hjärnskakning, biter hål i tungan så blodet sprutar och får köpa ny hjälm och tävlingsskjorta. Aj. :crazy:
Ni kan behålla det i Ft så vi slipper det i ponnyhoppningen i sommar.

Grattis Pooh.:bump:

"Över, under eller igenom, aldrig runt eller stopp", sa Lasse P då hon tränade för honom. Men inte fasen gick det att komma igenom. :mad:

Men det ser ju förskräckligt ut när sista planket är uppochner :eek: Vad är det för bonnbanpersonal ni har där nere i skåne :devil:

Ellerhur, tyckte också det såg förjävligt ut. Har för mig att det var målat på rätt håll på andra sidan dock. Men jag kan inte svära på det.

Mini lyckades inte knäcka någon planka så det är inte hennes fel. Även om hon försökte.:mad:

Hur har de lyckats skruva i järnen på fel sida plankan utan att upptäcka det?:rofl:

Så såg hindret INTE ut när jag kollade det. Och jag tittade noga och nära.

Jag hänger inte riktigt med men väd hände med Tobbe och Amaretto??

Nej han föll inte. Antingen utgick han eller så fick han 3 stopp. Jag såg inte det hindret, nummer 7, så jag vet inte.

Han fick först ett stopp på hinder nr 5a sedan hade han problem på hinder 7-8 spetsarna och smalhindret, Tror att han hade två stopp där uppe

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: Pegasus63
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
733
Senast: Badger
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
629
Senast: Grazing
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka