Ribersborg i sommar!

Sv: Ribersborg i sommar!

men åhh...då kan inte jag...eller...hmm *planerar* kanske på söndagen..fast det blir tajt...

Vet ngn om JL ska dit?

I år är det GRATIS inträde dessutom :)

Tyvärr är det inte så många starter men jag laddar kameran och hittar några bra vinklar.

/Ciao

Nä det blir inte så många, runt 20 starter... En svensk till dock, Linda kommer med Bullen. :)

KL...

Trist att det är så få starter. Jag körde förbi banan idag och så som de kämpar med att göra den fin borde det vara fler som skulle hoppa den tycker man.

:confused:Hoppas att det inte blir "spiken i kistan" för denna vackra och spektakulära tävlingsplats,att Malmö stad tröttnar.DET vore för sorgligt.Ytterligare en klass hade definitivt gynnat alla.Om man tittar på FEI kalender så ,är det oroande tomt av CCI**
Men,men det kanske var en alltför klurig tanke att kläcka:cool:
Tummar hålles för de våra!

:confused:Hoppas att det inte blir "spiken i kistan" för denna vackra och spektakulära tävlingsplats,att Malmö stad tröttnar.DET vore för sorgligt.Ytterligare en klass hade definitivt gynnat alla.Om man tittar på FEI kalender så ,är det oroande tomt av CCI**
Men,men det kanske var en alltför klurig tanke att kläcka:cool:
Tummar hålles för de våra!

Beror knappast på att ingen kläckte tanken om en CCI** eller möjligen en CIC**.
De idéerna fanns redan förra året. :laugh:

;)Jo´jag trodde nog mig veta det,men då uppstår nästa djupa veck i pannan;Vart tog de idéerna vägen?Det är väl ingen som på riktigt tror att det bär sig med att "bara" ha ***,eller är det det:confused:
*+** hade garanterat ökat oddsen att det blivit klirr i kassan.
Naiti,Naiti;)

Vem är Mr Pooh? ;)
Mister ska det vara. Som gick strålande och slutade på en tredjeplats.

Din man såklart, var det inte han som sprang runt och stönade och stånkade med Nicke på ryggen :angel:

Nä men förlåt MISTER naturligtvis ;)

Grattis!! Hoppas det går lika bra i morgon nu, håller verkligen tummarna :laugh:

Din man såklart, var det inte han som sprang runt och stönade och stånkade med Nicke på ryggen :angel:

Nä men förlåt MISTER naturligtvis ;)

Grattis!! Hoppas det går lika bra i morgon nu, håller verkligen tummarna :laugh:

Ha ha, det hade varit kul att se. Men jag tror att straffen hade varit lite högre då. :rofl:

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
427
Senast: Pegasus63
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
735
Senast: Badger
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
629
Senast: Grazing
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
608

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka