Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(Funkar bilden?)
Hudson blev 5 månader igår och är en tollare, han är min första hund och vi ska testa många hundsporter och se vad vi fastnar för. När han blir lite äldre ska vi försöka gå en kurs och träna lite apportering.
Han börjar bli stor nu Det blir skönt när han äntligen förstår vart han ska kissa Tänderna flyger till höger och vänster iaf.Tiden går så oerhört fort. Minns när hans kull föddes, känns som att det var två veckor sen
Åh vad roligt! Då får vi försöka styra upp någotGärna! Boende är bokat så vi ska dit tors-sön vecka 29.
Fredag och lördag em och kväll är det rallytävling men i övrigt har vi inget speciellt planerat. Och då borde vi kunna lite mer om apportering då goldenlägret är två veckor innan.
Det gör vi när det närmar sig.Åh vad roligt! Då får vi försöka styra upp något
Och migAlla som pysslar med apportering får så klart vara med Kom på att jag glömde @Killaloe !
Han börjar bli stor nu Det blir skönt när han äntligen förstår vart han ska kissa Tänderna flyger till höger och vänster iaf.
Men var är bilderna?!?Nåja, kul har vi iallafall och nu ska jag glatt skutta in i denna tråd också
Tack! Och lycka tillBlir spännande att följa er! Din hund är ju släkt med min blivande (förhoppningsvis, drömmer) valp
Ok då, du är förlåten (för den här gången )Förlåååt @Scata
Kul att så många hänger på
Ok då, du är förlåten (för den här gången )
Jag måste ju erkänna att vi hade ställt in oss på en jaktgoldenvalp, men oj hoppsan - det bidde visst en drent
Ja, den hör till de kontinentala. Nu kan jag skriva en roman (är ju nyfrälst ), men ska skärpa migTack men drenten räknas som kontinental eller? Hur används de i Holland?
Jag kan alldeles för lite om drent
Efter ”pårop” i andra tråden @AraSlei @machafuko
Vi kör både sök, spår och apportering med honom. Han är ställd några gånger som valp och en gång som vuxen också med cert, men vi tycker det är sjukt tråkigt med utställning så då lät vi uppfödaren ställa honom
Han är sen nyligen verksam i aveln - fått en kull och har en till på G.
Vi har haft tollare tidigare genom åren och gillar rasen som kräver en hel del tränings och aktiveringsmässigt för att vara fina trevliga hundar
Här är ett foto :