squarepants
Trådstartare
Sv: Retriever-tråden
Välkommen!
Var är hunden ifrån och vart ska du ställa?
Välkommen!
Var är hunden ifrån och vart ska du ställa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska! Och jag blev inte jätte lycklig när jag insåg att vi behöver vara i sjövik innan kl 9 på morgonen
Vilken klass ställer du i?
Jag ställer i special yearling tror jag och har antagligen den enda hunden som står mer på två ben än på fyra så kom gärna fram och hälsa om vi inte ser för elaka ut!
*KL*
Blir lite ledsen när jag läser att flera har tjocka flattar!!!!! En flatt (ja ingen hund ska vara tjock igentligen) ska inte vara tjock. När ni är så medvetna om att era hundar är överviktiga varför gör ni inget åt det?
*hundar som håller sina hundar i trim o lider med tjocka hundar.
(är det någon som kallar sin hund för kennelnamnet egentligen? Jag har aldrig stött på någon tror jag)
Vi kämpar för fullt med vardagslydnaden (fortfarande) och framförallt det där med att kunna gå ordentligt i koppel samt hoppa på alla som man bara måååååste hälsa på. det tar lite tid eftersom Rufus "glömmer bort" med jämna mellanrum..
Dessutom försöker vi att träna apportering med jämna mellanrum och det går väl okej även om det är lite tråkigt att träna på egen hand ibland (och utan visselpipa också eftersom min är försvunnen och jag inte riktigt tagit tag i det där ännu) men annars så gör vi mest utflykter och miljötränar för det är roligt och välbehövligt