Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken prisnivå?Ska släpa med sambon på en bit mat i gbg, efter bröllopsmässan i helgen.
Så langa era bästa restaurangtips är ni snälla
Lagom?!Vilken prisnivå?
Jag brukar rekommendera Diner22 på Södra Vägen. Det är i närheten av mässan också, men det kanske inte spelar någon roll.Lagom?!
Vi behöver inte överdriva åt något håll, bra och god mat är det viktigaste. Så alla tips är välkomna!
Jag brukar rekommendera Diner22 på Södra Vägen. Det är i närheten av mässan också, men det kanske inte spelar någon roll.
Frågan är mer vad ni är ute efter för mat? Är det kött, fisk, svenskt, italienskt, japanskt, etc?
Mañana kanske? Tapas och väldigt bra koncept. Finns både inne i stan (Kungshöjd) och uppe i Masthugget. Priset blir ju vad man gör det till.Svarar alla, vi är ute efter en bättre middag än donken, men samtidigt inte för fancy.
Vi äter det mesta och är väldigt nyfikna, så alla tips är varmt välkomna
Manana har vi testat, gillar tapasen på den grekiska som ligger vid bergakungen bättre Men de är ändå bättre än pinchosMañana kanske? Tapas och väldigt bra koncept. Finns både inne i stan (Kungshöjd) och uppe i Masthugget. Priset blir ju vad man gör det till.
Kan vara väldigt poppis bara så boka bord.
Oooh apropå tapas så gillar jag Vinotapas!
Tycker Athena är bra utan att vara dyr, grekisk.
Ett dyrare alternativ är 28+.
Alldeles bredvid parkering på HedenÄr athena den som ligger vid bergakungen/heden? Tror det är den jag menar, med en fantastisk friterad hallomi
Ska släpa med sambon på en bit mat i gbg, efter bröllopsmässan i helgen.
Ska släpa med sambon på en bit mat i gbg, efter bröllopsmässan i helgen.