Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte Blackbird var genomvidrigt. Knappt ätbart.
Rekommenderar varmt Silvis (palestinsk meze). Mycket prisvärt och väldigt gott.
Vi åt deras burgare. Men känns som att det antingen är jättebra eller uselt
Vi kanske hade tur? Jag fick en god svamp-wellington. Var helt nöjd.
Jag åt schnitzel på Blackbird. Det var exakt lika gott som motsvarande av kött, vilket jag aldrig skulle beställa. Men det var lite roligt ändå. Och, ja, ganska gott när det inte blev den där blytunga mättnaden som en gigantisk köttbit ger. Men det var som bra pubmat, inte som bra restaurangmat.Vi åt deras burgare. Men känns som att det antingen är jättebra eller uselt
Ska man äta helvegetariskt här tycker jag förresten att den på Liseberg är en av de bästa, men den är väl knappast öppen nu till helgen.
På Magasinsgatan finns det flera trevliga restauranger gillar både Magazzino och Puta Madre. Fast skippa efterrätt på Puta Madre deras tårtor tycker jag inte är riktigt prisvärda. Puta Madres mat är förövrigt sån att antingen gillar man den eller också gör man det inte. Även Grill Grotesque på linnegatan är riktigt bra mat tycker jag.
Vi åt deras burgare. Men känns som att det antingen är jättebra eller uselt
Ska man äta helvegetariskt här tycker jag förresten att den på Liseberg är en av de bästa, men den är väl knappast öppen nu till helgen.
Ska släpa med sambon på en bit mat i gbg, efter bröllopsmässan i helgen.
Så langa era bästa restaurangtips är ni snälla
Rapportera vad det blev och om ni var nöjda.
Taras på Berzeliegatan finns ju där i närheten också (turkiskt), som jag gillar. Men den har inte så mkt veg.
Det blev (nu ska jag försöka stava) Le pain francie (?) på avenyn. Är lite halvbesviken, blir nog barrabicue nästa gång. Alla era tips är sparade tack
Men äter man där ska man undvika burgarna - torra och tråkiga!Sinclaire. Australiensiskt stekhouse. Vällagat, normalpriser, bra dryckeslista. De har lite udda kött som kängru (jättegott) Zebra och hjort plus mer klassiska. Personalen är från Australien så det är engelska som gäller.
Vi har ätit jättegoda burgare där men de kanske har sina dagar?Men äter man där ska man undvika burgarna - torra och tråkiga!