Resetråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som har tips på resmål typ nu?
Mina krav är SOL. Det behöver inte vara jättevarmt, bara vädret är bra, Spanien borde alltså funka? gärna ett ställe där man kan strosa runt, shoppa och titta på folk. Typ Madeira och liknande går bort för att det är mer osäkert med vädret, jag behöver se solen..
 
Någon som har tips på resmål typ nu?
Mina krav är SOL. Det behöver inte vara jättevarmt, bara vädret är bra, Spanien borde alltså funka? gärna ett ställe där man kan strosa runt, shoppa och titta på folk. Typ Madeira och liknande går bort för att det är mer osäkert med vädret, jag behöver se solen..
Kanarieöarna. Kanske inte molnfritt alla dagar, men betydligt högre halt d-vitamin än här ändå. 20-25 grader och badvänlig vattentemperatur.
 
Någon som har tips på resmål typ nu?
Mina krav är SOL. Det behöver inte vara jättevarmt, bara vädret är bra, Spanien borde alltså funka? gärna ett ställe där man kan strosa runt, shoppa och titta på folk. Typ Madeira och liknande går bort för att det är mer osäkert med vädret, jag behöver se solen..
Kom nyligen hem fr Kap Verde. Sol och runt 25-30 grader varje dag. Känns som ett solsäkert resmål minst sagt. Fina stränder, god mat, kanske inte direkt ngn puls dock, men vi letade inte direkt efter shopping osv heller.
 
Trodde södra spanien hade sol men inte speciellt varmt. Kanarieöarna är antaligen ett bättre val även om jag skulle föredragit fastlandet egentligen.
Jag tror inte det är särskilt solsäkert tyvärr men jag kan ha fel såklart. Men Sevilla är ju världsfint så åk dit tycker jag :D.

(Jag hade också föredragit fastlandet)
 
Jag tror inte det är särskilt solsäkert tyvärr men jag kan ha fel såklart. Men Sevilla är ju världsfint så åk dit tycker jag :D.

(Jag hade också föredragit fastlandet)

Kollar på Lissabon just nu, kanske inte solsäkert helt och hållet men jag har helt ärligt inte ens sett en glimt av solen på över en veckan så 14+ och lätt molnighet är 4000% bättre just nu
 
Kollar på Lissabon just nu, kanske inte solsäkert helt och hållet men jag har helt ärligt inte ens sett en glimt av solen på över en veckan så 14+ och lätt molnighet är 4000% bättre just nu
Sevilla är varmare än så just nu :angel: ;).

#teamsevilla
 
Är i Rom och premiäranvänder min nya Safepac axelremsväska. Ännu inte bestulen, så kanske funkar det. Väskan köpte jag efter tips från @Myrten .

Rom är inte solsäkert nu, men det är växlande molnighet, uppehåll nästan hela tiden hittills och stundtals riktigt varmt.
 
Sevilla är varmare än så just nu :angel: ;).

#teamsevilla

Har för mig att du kan flygplatser lite sådär? Hittar ett flyg där jag ska mellanlanda i Bryssel (till Lissabon) men det är bara 40 minuter imellan, flyger alltså köpenhamn-bryssel-Lissabon dock med samma flygbolag. Vågar man det? innan har jag alltid varit lite sådär och sagt att om bokningssidan säger att det ska gå så kör jag på det
 
Är det någon som har varit på något OS tidigare? Sommar eller vinter?

Jag är hemskt sugen på att spara och försöka få till att åka till Tokyo 2020...

Jag vill typ boka boende nu men det går inte att boka såhär tidigt haha
 
Min ena syster har varit på tre st sommar-OS, det är tydligen grymt häftigt! @Seabaz . Hon är ingen sportmänniska utan det är helhetsupplevelsen.
Själv åker jag till Tokyo och Japan om fyra veckor, har inte alla boendenätter klara än :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
820
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: Myzan87
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 681
Senast: gammalek
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp