Hyacinth

Trådstartare
Sack n Seat, stol på bord-modell, finns ju en del.
Vad rekommenderas? Äta med snäckan i knät är inte lätt. Hon är 8 månader och sjövild... Och dessutom är det bråttom:D

Sv: resestol!

Vi har en hoppop-skötväska.
Den är liksom hård och gjord för att barnen ska sitta på den.
Och så är det en massa remmar man säter fast den med på en stol och sätter fast barnet med.
Nackdelen är att den är dyr och inte ett dugg rymlig.
chocolate.jpg
.

Och så har vi en carena stol på bord.
Den är bra, men passar inte på alla bord (måste vara en slät bordsskiva utan kant under), vilket gör att vi aldrig tar med den nånstans.
Den används dock flitigt härhemma, då vi har ett högt bord som ingen vanlig matstol når upp till.

Jag tror att en sack´n seat skulle passa dig bra eftersom du är ute i svängen så mycket ;).
Den verkar dessutom ta väldigt lite plats.

frågan är om sack´n seat funkar? Ser så sladdrigt ut, blir lite nojjig. Priset var ju bra dock, 199 är okej, och jag vill ju ha något litet praktiskt...

Nä, den ser ju inte riktigt stadig ut.
Men den verkar som sagt jäkligt praktisk då den typ inte tar nån plats.
Min stol på bord tar man inte med sig om man ska en sväng på stan direkt.
Den tar sån jäkla plats även fast den är ihopfällbar, och dessutom passar den inte på alla bord så den får bo hemma :).

Har en sack´n seat och den funkar kanon! Är mycket ute med sonen och det är ju inte alltid vagnen följer med, men skötväskan följer ju oss hela tiden och den tar minimal plats. Vad kan man begära för 199 kr? Sonen sitter ju inte någon längre tid även om det hade varit i en vanlig stol, under måltiden räcker ju!?

kul att veta! Nu har jag fått låna Luckans resestol, så den här gången löste det sig fint:)

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 411
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 683
Senast: Soapbubble
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 134
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar