Reservdelar till träns..

malinsky

Trådstartare
Jag har tappat min "flärp" som är påträdd nosgrimman bak.. där man "trär tillbaka" för att spänna nosgrimman, någon som förstår vad jag menar. (Som lite skydd antar jag)

Det är ett Knight träns, och jag har en till mitt Hubertus.. men vill inte flytta den mellan tränsen. Går det att hitta nya sådana tro, eller måste jag köpa ett gammalt träns med en sådan för att få tag i "reservdelar"?

Sv: Reservdelar till träns..

av brist på svar att döma så finns det inga "reservdelar" att köpa. Jag får helt enkelt hitta ett gammalt träns och plocka från den.. eller gå till en sadelmakare och be någon göra en ny...

Har ingen aning om det går att hitta separata sånna. Hästen jag rider har också ett Knight-träns och den där ramlar av hela tiden på det också! Måste vara att dom är för stora eller nåt. Har inte haft problem med andra sånna skydd.

Ang. reservdelar behöver jag en flärp till min nosgrimma att sätta en snokrem på, jag tror att det finns men jag minns inte vilken återförsäljare det var.
Har ett OS träns med engelsk nosgrimma och vill ha aachen när jag tävlar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 067
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 661
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar