Resa i oktober

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare keilir
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 799

keilir

Trådstartare
Vi (jag, min sambo och vår dotter kommer vara närmare 3 i oktober) vill åka utomlands i oktober och fira sambons 30-årsdag.
Vi klurar lite på Cypern eller Egypten/Tunisien men skulle nu vilja ha era tips! Vart åker man i oktober för lite sol och bad, helst inte allt för lång flygresa, troligen blir vi bort en vecka? Det är ju också en fördel om det inte är närmare 40 grader med tanke på dottern.

Sv: Resa i oktober

Vi ska resa till Grekland i oktober. Där är omkrig +25 grader och för oss som bor i södra delen av landet ta det endast 3½ timme att flyga dit.
Sen hur det är där vet jag inte för vi har aldrig varit där men hört av många andra att det ska vara underbart! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans... 10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 238
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 193
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 539
Senast: lizzie
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 826
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka