Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JättefintSedan bestämde vi oss - varför har vi väntat så länge? Hallen blev flera meter bredare, känns det som!
Visa bifogad fil 106267
Menar du hur du ska fästa dem? Någon form av lämpligt montagekit brukar ordna det mestaJag ska fixa iordning källardörren. Har just nu satt fogskum under karmen för att fylla igen och ska skära bort det som blev över ta fincement och snygga till ute och inne.
Hur gör jag fodren runt dörren när det är cementvägg runt om dörren?
Nån som har tips på vilka foder jag ska köpa så ingången ser snyggare ut?
Kommer bli kanonI dag kom golvet på plats!
Visa bifogad fil 106903
I morgon blir det väl att få upp alla lister och foder, sen får jag börja inreda!
Bredspackel tror jag är motsvarigheten kul!Vi har köpt "plaster" (är engelskans plaster och svenskans spackel samma sak?) och hämtat ett kök till vårt bootrom/grovkök idag. Blir veckans kvällsprojekt att fixa ihop så det blir fräscht och fint till jul
Jag blir lika förvånad varje gång över hur helt ett rum blir med fodren runt fönstren.I dag fick vi klart alla lister och annat småpyssel. Fick in gästsängen och upp med gardinerna, men saknar gardinomtag än så länge. (Sen tryckte vi in bådas skrivbord och datorskärmar så den bilden blev inte lika mysig )
Visa bifogad fil 107094
Ja, det gör verkligen en sån stor skillnad för rummet när de kommer på platsJag blir lika förvånad varje gång över hur helt ett rum blir med fodren runt fönstren.