Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*KL*
Ni i konserveringsnämnden, förespråkar ni dass ute på gården också, för att få det så tidstypiskt som möjligt?
Jag tror att det är ett ytterst fåtal som förespråkar något sådant. Jag har faktiskt aldrig hört om någon sådan men det finns säkert. Däremot finns det rätt stora pengar att hämta in om man har äldre, tidstypiska husinredningar som man själv ska byta bort. Den som söker får en grej som passar in i husstilen som en smäck och den som säljer får cash istället för att grejerna slängs eller ruttnar bort. Win/win kan jag tycka.
Sovrum före:
Fint golv och myspysig tapet
Ingick hundbytet i priset?
KL
Sovrum före:
Åh - arbetsledaren......vilken snygging....
KL
Sovrum före:
Åh - arbetsledaren......vilken snygging....
Japp, Smalis är fin han! Och håller bra koll på oss !
Åh vad fint det blev! Rummet är väldigt likt mitt sovrum (och arbetsrum), och det är väl en Ikeasäng jag ser på bilden? Har haft ögonen på precis samma eftersom den går in under snedtaket och har lådor under, samt är fin såklart!
Tack ! Japp, det är en Ikeasäng! Även nattuksborden och byråerna är därifrån med .
*KL*
Ni i konserveringsnämnden, förespråkar ni dass ute på gården också, för att få det så tidstypiskt som möjligt?
Visst tycker även jag att det är bra om man kan ta tillvara på så mycket som möjligt, men i ibland måste även det praktiska få gå före, det är en progress som funnits genom sekler och har gjort att vi i dag lever i ombonade hus och inte grottor eller under djurhudar.