Clas Ohlson, inte ens dyr. Sök på reflextejp på deras sida. Finns i grå, gul och röd.Så SMART!!! Var får man tag i den???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Clas Ohlson, inte ens dyr. Sök på reflextejp på deras sida. Finns i grå, gul och röd.Så SMART!!! Var får man tag i den???
Jag ÄLSKAR dessa - har en på varje handväska och de är ju t o m snygga på min Burberry-kappa! Vid ridning har jag MASSOR av reflexer på mig och hästen, boglampa på hästen samt pannlampa på mig själv. Där vi rider finns inga gatlysen alls och inte heller några hus längs vägarna, så det är VÄLDIGT tydligt att man behöver reflexer för att synas - och lampor både för att synas och för att se! (Men jag är samtidigt lite lat så jag gillar att ha reflexer som redan sitter på hästens utrustning, för att inte behöva sätta på så mycket extra. Reflextejp vore definitivt något för mig alltså!
Jag har köpt på flera ställen, googla på "firefly" så hittar då flera olika återförsäljare! Finns även i (fysiska) Accent-butiker. 65-69 kr har jag betalat.
Jag har köpt på flera ställen, googla på "firefly" så hittar då flera olika återförsäljare! Finns även i (fysiska) Accent-butiker. 65-69 kr har jag betalat.
Samma här fast inte helt. Jag försöker komma ihåg att ta på mig reflexer men det är ärligt talat inte alltid jag gör det. Hundarnas halsband och koppel har dock reflexer i sig så det sker automatiskt. Men jag rör mig i princip aldrig på bilvägen, promenerar jag gör vi det på trottoaren eller där det inte finns biltrafik. De gånger vi behöver gå över vägen gör jag det när det är fritt.Jag använder nästan aldrig reflexer. Bor i Gbg och rör mig nästan bara i city när det är mörkt. Jag rör mig inte i närheten av bilar, och de få övergångsställen jag måste korsa är övervakade. Sålänge bilarna inte kör på trottoaren, mot rött, i busskurerna eller inne på Nordstan så behöver de inte se mig.