Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som sagt inte alls partisk men visst är han bedårande? Är helt kär i färgen, fast detta inte var en färgparning och ingen riktigt vet vad det är ännu. Just nu lutar det åt Dove.Dör sötdöden. GE MIG!
Absolut! Det fanns väl ett fall av halsbölder här nere i Göteborg nu också, så jag är glad att mina råttor lever förhållandevis isolerade. Delvis för att att alla gamla råttkompisar nu gått vidare till andra djurslag, just på grund av mycket sjukdomar. Själv kan jag dock inte riktigt slita mig från dessa personliga små krabater. Jag läste faktiskt om din oro angående SDA (på Råttforum kanske?) och Daydreams berättade också när vi hade en diskussion om just sjukdomar. Skönt att höra att dina små verkar klarat sig i alla fall.Fortsätt så!
Själv har jag suttit i total karantän de senaste 2 veckorna nu (nåja, 2 veckor imorrn). Varför? För det misstänks kunna finnas SDA (eller annan smitta) i djuraffären i min kommun. Och jag var förstås där och suktade efter en ursöt champagne-tös dagen innan jag hörde om det Men inkubationstiden är 14 dagar och inget har hänt, så vi verkar ha klarat oss här hemma, iaf från SDA. Det kan ju dock vara något annat så jag sitter fortsättningsvis i karantän just in case. Troligtvis resten av råttornas liv för enkelhets skull, för sen blir det nog inte fler råttor. Jag är så trött på sån här skit så jag avvecklar helt och nöjer mig med mitt kattskrälle.
Absolut! Det fanns väl ett fall av halsbölder här nere i Göteborg nu också, så jag är glad att mina råttor lever förhållandevis isolerade. Delvis för att att alla gamla råttkompisar nu gått vidare till andra djurslag, just på grund av mycket sjukdomar. Själv kan jag dock inte riktigt slita mig från dessa personliga små krabater. Jag läste faktiskt om din oro angående SDA (på Råttforum kanske?) och Daydreams berättade också när vi hade en diskussion om just sjukdomar. Skönt att höra att dina små verkar klarat sig i alla fall.
Knappt tyvärr, det är så många gamlingar som gett upp råtteriet och lämnat R8forum
Åh, vilka snyggingar.På fredag flyttar det hit två omplaceringspojkar!