rankbågekörning

nordtravare

Trådstartare
Jag har länge varit intreserad av rankbågekörning ,jag har lokor som lämpar sig ."rankbågeskaklar"är enkelt att göra .däckel och remmar vill jag veta mer om,gärna bilder.

Sv: rankbågekörning

hej jag har en bild på en rankbågesele sen ja var i kalix men hur sätter jag in den här? Om man trycker på infoga bild så ska man ju skriva nån URL adress va e d? Varför inte bara bläddra som jämt annars?.. Hjälp!

Gå in på data-forumet, där finns en nålad tråd om hur du lägger upp bilder. Du måste lägga upp bilden på internet först (t.ex. på Pixbox) och ta URL-adressen därifrån, väldigt krångligt men tyvärr är det så...

Puttar på fungerar inte internet i dom områden där rankbågekörning är känt och använt

Har ingen aning om vad det är för något, men är nyfiken. Berätta gärna!

Rankbåge är en båge över lokorna med remmar direkt ut till bågen . "skaklarna" är längre och sitter i bågen det används i norrbotten finnland och ryssland för lite bilder googla -avanserat -länget

Fast länget är lokor. Aisat är skaklar, jukuaisat är rankbåge+skaklar, iaf i mina trakter.

Hej dom finska sidorna är fina ,lokorna är av samma typ som sigurd Lidströms finnlokor hittar jag en rankbåge skall jag prova

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·
Kultur Snart är det jul och jag är på jakt efter böcker åt min 4-åring. Det vi är ute efter är böcker med illustrationer. Där det händer...
Svar
15
· Visningar
322
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 537
Senast: Sedna
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V