på lördag startar vi igen och hoppas att hon presterar normalt så det blir RLD N och jag slipper den där förbenade nybörjarklassen.
Tjoho Det gick vägen så nu har den lilla loppen fått en titel och vi hoppar till fortsättningsklass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
på lördag startar vi igen och hoppas att hon presterar normalt så det blir RLD N och jag slipper den där förbenade nybörjarklassen.
Fick idag ett meddelande från tävlingen jag anmält till. Vi är med i första klassen (eller vad man nu ska kalla det) och på första reservplats inför andra klassen. Kanske dags att börja träna ordentligt nu?
Äsch. Du har redan tränat ordentligt. Nu ska du bara njuta och ha kul!
Fick idag ett meddelande från tävlingen jag anmält till. Vi är med i första klassen (eller vad man nu ska kalla det) och på första reservplats inför andra klassen. Kanske dags att börja träna ordentligt nu?
Jag ska på samma tävling med Dahlias mamma Nova! Hennes matte förstår sig inte på det här med rally och frågade om inte jag vill tävla med henne. Såklart jag ville! Hade tur och kom med på båda tävlingar.
Så nu hoppas jag bara att Nova inte är på landet då utan hemma så jag kan tävla med henne
Gulp, ja imorgon gäller det. Båda hundarna gör debut i högre klass på samma tävling. Veckans träning har handlat mest om 8:ans frestelse, ett svårt moment för båda, och mycket högerhandling med hanen. Nu kan jag inte göra mer, nu får det gå som det går. 5:40 ringer klockan imorgon bitti..
Gulp, ja imorgon gäller det. Båda hundarna gör debut i högre klass på samma tävling.
Ja, hur har ni tränat? Måste vara fler än jag som har en hund som är alldeles för intresserad av allt som ligger på backen
Det gick jättebra för mig och Nova åå båda tävlingar förra veckan så nu har hon RLD N